qrek Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Witam wszystkich, przekopałem już forum na różne sposoby ale nie znalazłem nic podobnego (tylko silniki TDI a to myslę ze inna sprawa), a mam taki problem: Kiedy przegazuję auto na luzie (tak do 3k obr) i puszczę gaz to w okolicach 1600-1700obr słychać i czuć wibracje/buczenie. Taki efekt pojawia się też przy tych samych obrotach jadąc i puszczając gaz. Dźwięk pochodzi jakby gdzieś z tyłu auta. Sprawdzałem z kanału tylny tłumi i zresztą cały układ - wisi dobrze i przy tarmoszeniu nim na różne strony nic nie tłucze. Silnik ani drgnie. To samo działo się jeszcze jak nie miałem gazu, montaż instalacji nie miał na to żadnego wpływu. Aha puszczając gaz podczas jazdy jest wyczuwalne szarpnięcie drążkiem zmiany biegów. Czy szukać winy z wydechu czy poduszkach? Jak poznać zużycie jednego czy drugiego? Mój mechanior powiedział że ma mnie dość, że mam przestać szukać dziury w całym i że mam przyjechać na wiosnę Pytanie czy mogę tak jeździć czy szukać usterki na gwałt? Może Ktoś z forumowiczów spotkał się z takimi objawami w v-ce (nie po to ją kupiłem żeby czuć jakiś wibracje ) Pozdrawiam i życze wszystkim Wesołej Choinki Dodane: Drży nie tylko przy puszczaniu gazu ale i przy trzymaniu obrotów 1500-1600
qrek Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2008 Szarpałem tłumikiem... A półosie / wał - jak stoję na luzie??
qrek Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2008 Byłem u mechaniora dziś i on mówi że stawia na poduszki silnika, bo są zaolejone, czy możlwe są takie zachowania za ich przyczyną?
hajder Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam przypuszczam że twój mechanik nie wie że masz koło zamachowe dwómasowe to może być przyczyną plus podjechane sprzęgło . Jeżeli masz walnięty dwómas to współczuje ja mam to samo jest to koszt koło 2000 zł. plus sprzęgło około 700 zł.
qrek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Teraz to mnie załamałeś... Sam byłem pewny że dwumas to tylko w dieslach. Dokładnie się temu przyjrzałem i to nie drży tylko przy schodzeniu z obrotów tylko nawet jak trzymam równe obroty 1500-1600. Poduszki wymieniłem i nic to nie dało (poza świadomością że były szmelc a są wymienione). Żeby dostać się do sprzęgła trzeba wyjąć silnik jak sądzę? Bo od strony skrzyni to pewnie i tak się nie da... Jakie są konsekwencje jeżdżenia z tym i jak długo można go nie wymieniać? Albo kiedy będzie wiadomo że trzeba to natychmiast robić?
SYKET Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Mam dokładnie to samo,objawy te same,choć u mnie jest ośka nie Q.Poduchy pod skrzynią nowe ,zastanawiam sie nad tymi pod silnikiem,choć wyglądają ok ,żadnych wycieków oleju.Myślałem o dwumasie i sprzęgle ,ale wywalić 3000 pln po to zeby przekonać sie że to nie to, to troche szkoda.Czekam na wiosne i będe szukał lub poczekam aż coś podnie wtedy szybciej znajde przyczyne.(sprzęgło + dwumas zostawie na deser).
michuNS Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 do wymiany sprzegła nie trzeba wyciągac silnika , wystarczy zwalić skrzynie..
czaki22 Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 bzdura dwumas niem a nic do tego w tym silniku ja ma zrobione 300 tys prawie zmienialem sprzegło i dwumas niedotkniety prawie
qrek Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 Tak jak pisałem, poduszki silnika wymieniałem i nic to nie zmieniło. Jak na razie zrobiłem z tym 6tys. km. i nic się nie zmienia. Jako że buczy z tyłu obstawiam jednak że to coś z wydechem, może siatki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się