bjks88 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Panowie wiem, że temat na forum był kilka razy wałkowany ale odpowiedzi nie są jednoznaczne :/ Mam ten cholerny licznik Jaegera, prawdopodobnie już naprawiany bo wskazówka temperatury jest trochę krzywo a na liczniku są jakieś plomby. Moje pytania: 1. Czy da radę jakoś skalibrować wskazówki po wymianie wyświetlacza? Elektronik powiedział, ze wyświetlacz może mi wymienić, ale po założeniu wskazówki będą latały w kosmos. Dysponuję VAG KKL 2. Czy mogę wsadzić plug&play takie zegary? http://allegro.pl/licznik-zegary-fis-a4-b5-2-8b-w-pelni-sprawne-eu-i6567549677.htmldodając do nich kluczyki do immo? - wtyczki są te same? 3. Jeżeli załóżmy, że Jaeger jest już po wymianie procka bardziej opłaca się naprawiać w nim fis np. w naprawalicznikow.pl i o nic się nie martwić, czy wymieniać na VDO?
Pogromcamocy Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Uzupełnij profil (nie wiadomo nawet o jaki rocznik chodzi)
bjks88 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Uzupełnij profil (nie wiadomo nawet o jaki rocznik chodzi) Zrobione
Pogromcamocy Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) 1. Wskazówki demontuje się kręcąc w prawo i podnosząc, a montuje ustawiając wskazówkę gdzieś na środkowej pozycji np. 120km/h i kręci w lewo (będziesz czuł opór) i tak kręcisz w lewo aż ustawisz na 0km/h i tyle (najlepiej sobie zaznaczyć przed demontażem gdzie wskazówka dokładnie się znajdowała), ale na 100% nie jestem pewien. W każdym razie tyle jeśli chodzi o ustawianie wskazówek.2. To licznik nie do twojego rocznika i nie będzie pasować3. Lepiej wymienić na VDO i mieć spokój. Edytowane 2 Listopada 2016 przez Pogromcamocy
bjks88 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Dzięki, już pojąłem różnice. Ten od kolegi 15lolo powinien podejść http://s12.galerieallegro.pl/zdjecia/z811/8113195/big/3.jpg?screen Jeszcze tylko pytanie, czy mogę użyć pestek (transponderów) ze swoich obecnych kluczyków? Z tego co wygrzebałem, VAG KKL od viakena + VAG K+CAN Commander powinien sobie poradzić. EDIT: wyczytałem, że jeżeli na kluczyku jest wygrawerowane W trzeba wymienić transpondery, ktoś potwierdzi? :/ Edytowane 2 Listopada 2016 przez bjks88
Pogromcamocy Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Możesz, tylko musisz vag commanderem wyciągnąć pin (u mnie w 1998 przy zmianie licznika z uknsi na vdo poszło bez problemu KKL). Edytowane 2 Listopada 2016 przez Pogromcamocy
Fazii Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 sam kabel od viaken wystarczy do ogarnięcia całego tematu. nie kupuj niepotrzebnie can commandera
marcin_franz Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Transponderów nie musisz wymieniać.
bjks88 Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 Super. Jeszcze ostatnie pytanie, znalazłem licznik VDO po lifcie, tylko wynika z numeru (8D0 920 932), że jest z drugiej połowy 2000r., czyli ma immo 3, czyli z CAN. Jeżeli u mnie jest pełny FIS i auto zarejestrowane 01.03.2000, czyli na 99% immo 2 i bez CAN, wszystko będzie działać? Wyczytałem gdzieś, że będzie problem z kontrolkami ABS i poduszek.
Fazii Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 przecież Ty też masz CAN. Kilka już liczników immo3 adaptowałem pod ecu immo2 i nigdy nie było problemu. @Banan chyba kiedyś miał problem z adaptacją ale w A6...
bjks88 Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 No to świetnie. Później jeszcze tylko przekoduje na automat i 6 cylindrowy silnik i powinno hulać. Po wszystkim jak się uda tego Jaegera na pal nabije
Fazii Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 odczytaj sobie z jaegera z kanałów adaptacji wartości i wpisz takie same do vdo. kanał 60 i 61
bjks88 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 Panowie mam problem, dostałem do licznika takie zdjęcie zawieszki: No i próbowałem 01686 i 08963 i nie wchodzi. VAG KKL od viakena i jakimś programikiem dam radem wyciągnąć pin? Tak żeby nie uwalić kabla albo licznika
Pogromcamocy Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Jeśli VDO to wyciągaj vag commanderem 1.4
bjks88 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 Dzięki, napiszę w przyszłym tygodniu jak poszło
marcin_franz Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Mogłeś jeszcze spróbować 00022
bjks88 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2016 Próbowałem właśnie 00022, bez powodzenia :/ Panowie ma ktoś z Was działający VAG K+CAN Commander? Ściągnąłem parę instalek ale na każdej mam Init Dog Failed, a później w initialize wyrzuca mi ciągle "Device doesn't respond". Podobno trzeba próbować różne instalki jak tak się dzieje Dodałem kluczyk do licznika VDO i Jaeger mi go teraz nie przyjmuje :/ to normalne?
marcin_franz Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 http://chomikuj.pl/jestchomiczek/VAG+K*2bCAN+COMMANDER+FULL+1.4+(CHINA)+i+inne Ten powinien działać. Jak dopisałeś kluczyk do vdo to jaeger już go nie przyjmie. Musiałbyś zpowrotem dopisać go do jaegera
bjks88 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2016 Już sobie poradziłem. Przy pobieraniu z chomika na różnych kompach przeglądarka pokazywała "pobieranie nie powiodło się" bez żadnego komunikatu. Trzeba było wyłączyć antywirusa. Pozostał jeden problem, licznik który kupiłem ma przebieg 180 tys, a auto ma 250 tys. Zmieniłem go w polu odometer, niby wszystko ok "mileage changed" ale na liczniku dalej jest stary przebieg. Reset ECU nie działa, wyrzuca, że opcja dostępna jest tylko w licznikach VDO.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się