Jump to content
IGNORED

Co potrzeba do zamiany Jaegera na VDO?


Recommended Posts

Posted

Panowie wiem, że temat na forum był kilka razy wałkowany ale odpowiedzi nie są jednoznaczne :/

Mam ten cholerny licznik Jaegera, prawdopodobnie już naprawiany bo wskazówka temperatury jest trochę krzywo a na liczniku są jakieś plomby. Moje pytania:

1. Czy da radę jakoś skalibrować wskazówki po wymianie wyświetlacza? Elektronik powiedział, ze wyświetlacz może mi wymienić, ale po założeniu wskazówki będą latały w kosmos. Dysponuję VAG KKL

2. Czy mogę wsadzić plug&play takie zegary? http://allegro.pl/licznik-zegary-fis-a4-b5-2-8b-w-pelni-sprawne-eu-i6567549677.htmldodając do nich kluczyki do immo?

- wtyczki są te same?

3. Jeżeli załóżmy, że Jaeger jest już po wymianie procka bardziej opłaca się naprawiać w nim fis np. w naprawalicznikow.pl i o nic się nie martwić, czy wymieniać na VDO?

Posted

Uzupełnij profil (nie wiadomo nawet o jaki rocznik chodzi)

Posted

Uzupełnij profil (nie wiadomo nawet o jaki rocznik chodzi)

Zrobione :)

Posted (edited)

1. Wskazówki demontuje się kręcąc w prawo i podnosząc, a montuje ustawiając wskazówkę gdzieś na środkowej pozycji np. 120km/h i kręci w lewo (będziesz czuł opór) i tak kręcisz w lewo aż ustawisz na 0km/h i tyle (najlepiej sobie zaznaczyć przed demontażem gdzie wskazówka dokładnie się znajdowała), ale na 100% nie jestem pewien. W każdym razie tyle jeśli chodzi o ustawianie wskazówek.
2. To licznik nie do twojego rocznika i nie będzie pasować
3. Lepiej wymienić na VDO i mieć spokój.

Edited by Pogromcamocy
Posted (edited)

Dzięki, już pojąłem różnice. Ten od kolegi 15lolo powinien podejść http://s12.galerieallegro.pl/zdjecia/z811/8113195/big/3.jpg?screen

Jeszcze tylko pytanie, czy mogę użyć pestek (transponderów) ze swoich obecnych kluczyków? Z tego co wygrzebałem, VAG KKL od viakena + VAG K+CAN Commander powinien sobie poradzić.

EDIT: wyczytałem, że jeżeli na kluczyku jest wygrawerowane W trzeba wymienić transpondery, ktoś potwierdzi? :/

Edited by bjks88
Posted (edited)

Możesz, tylko musisz vag commanderem wyciągnąć pin (u mnie w 1998 przy zmianie licznika z uknsi na vdo poszło bez problemu KKL).

Edited by Pogromcamocy
Posted

sam kabel od viaken wystarczy do ogarnięcia całego tematu. nie kupuj niepotrzebnie can commandera

Posted

Transponderów nie musisz wymieniać.

Posted

Super. Jeszcze ostatnie pytanie, znalazłem licznik VDO po lifcie, tylko wynika z numeru (8D0 920 932), że jest z drugiej połowy 2000r., czyli ma immo 3, czyli z CAN. Jeżeli u mnie jest pełny FIS i auto zarejestrowane 01.03.2000, czyli na 99% immo 2 i bez CAN, wszystko będzie działać? Wyczytałem gdzieś, że będzie problem z kontrolkami ABS i poduszek.

Posted

przecież Ty też masz CAN. Kilka już liczników immo3 adaptowałem pod ecu immo2 i nigdy nie było problemu.

@Banan chyba kiedyś miał problem z adaptacją ale w A6...

Posted

No to świetnie. Później jeszcze tylko przekoduje na automat i 6 cylindrowy silnik i powinno hulać. Po wszystkim jak się uda tego Jaegera na pal nabije ;)

Posted

wszystko będzie działać :)

Posted

odczytaj sobie z jaegera z kanałów adaptacji wartości i wpisz takie same do vdo. kanał 60 i 61

Posted

Panowie mam problem, dostałem do licznika takie zdjęcie zawieszki:

2rro4mg.jpg

No i próbowałem 01686 i 08963 i nie wchodzi. VAG KKL od viakena i jakimś programikiem dam radem wyciągnąć pin? Tak żeby nie uwalić kabla albo licznika

Posted

Jeśli VDO to wyciągaj vag commanderem 1.4

Posted

Dzięki, napiszę w przyszłym tygodniu jak poszło :)

Posted

Mogłeś jeszcze spróbować 00022 ;)

Posted

Próbowałem właśnie 00022, bez powodzenia :/

Panowie ma ktoś z Was działający VAG K+CAN Commander? Ściągnąłem parę instalek ale na każdej mam Init Dog Failed, a później w initialize wyrzuca mi ciągle "Device doesn't respond". Podobno trzeba próbować różne instalki jak tak się dzieje


Dodałem kluczyk do licznika VDO i Jaeger mi go teraz nie przyjmuje :/ to normalne?

Posted

Już sobie poradziłem. Przy pobieraniu z chomika na różnych kompach przeglądarka pokazywała "pobieranie nie powiodło się" bez żadnego komunikatu. Trzeba było wyłączyć antywirusa.

Pozostał jeden problem, licznik który kupiłem ma przebieg 180 tys, a auto ma 250 tys. Zmieniłem go w polu odometer, niby wszystko ok "mileage changed" ale na liczniku dalej jest stary przebieg. Reset ECU nie działa, wyrzuca, że opcja dostępna jest tylko w licznikach VDO.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...