Grzesiak 0 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Problem jak w temacie. Jakieś pół roku temu wymieniałem wszystkie klocki i tarcze. Teraz znowu zaczęły trzeć i prawy przedni klocek starł się do blachy, a lewego jeszcze trochę zostało. Z tyłu natomiast prawy klocek również starł się aż do blachy, a lewy był prawie jak nowy, tylko trochę zużyty. Czym jest spowodowane takie zróżnicowane zużycie? Co muszę wymienić, żeby znowu nie mieć tego samego problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...jkb... 0 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Może być zapieczony tłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiak 0 Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Planuje zakupic zestawy naprawcze do zaciskow. Do kazdego zacisku musialbym kupic zestaw z tloczkiem czy tylko do tych gdzie sie za szybko klocki zuzyly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Gdyby tłoczek był zapieczony to wogóle by nie hamował. Zapieczone prowadnice, albo zblokowany klocek w jarzmie jest bardziej prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt V 0 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Tak jak kolega wyżej pisze. Prowadnice zapieczone mogą być. Wyciągnij te śruby z jarzma, wyczyść i nasmaruj. Edytowane 10 Listopada 2016 przez Matt V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się