Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Obniżenie przodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolega posiada A4 2.8 30V Q kombi z 1997r. Patrzac na auto z boku mozna odniesc wrazenie jakby tylne zawieszenie bylo "zapadniete" w stosunku do przedniego. Nie jest to jakas wielka roznica, moze nawet tak ma byc jednak nie wyglada to zbyt ladnie. Jest pomysl aby obnizyc samo przednie zawieszenie tak aby stalo rowno z tylnim a najlepiej gdyby bylo nawet troche nizej. Pytanie: jakie najlepiej sprezyny kolega ma szukac i o ile maksymalnie moze obnizyc przod pozostawiajac seryjne amortyzatory? Kola letnie to oryginalne 17 S-line z oponami 225/45/17.

Opublikowano

siadanie tyłu to częsta przypadłość. Może należało by wymienić wysłuzone sprężyny z tyłu a nie obniżać przód, bo obniżanie przodu po to by wyrównał sie z tyłem to trochę robota od d*** strony.

Jeśli juz zakładać obniżające sprężyny to i na przód i na tył, np taki zestaw 30/40 jeśli nie chcecie zmieniać amorków

Opublikowano

ja mam nowy kompletny zawias obniżający 40/40 i widać wyraźną różnice miedzy przodem a tyłem. tzn. z tylu jest mniejsza przestrzeń miedzy krawędzią nadkola a opona niż z przodu. tak naprawdę to chyba jedynym wyjściem jest założenie jeszcze krótszych sprężyn na przód. nie mam LPG i nic takiego w bagażniku nie wożę żeby mogło być niżej, nawet jak wyciągnę zapas to się nic nie zmienia.

Opublikowano

Jak masz już przód obniżony o 40, to przy zmianie sprezyn na jeszcze krótsze, bedziesz chyba musiał wymienić amory. I czy nie bedzie to przesadna gleba jak na polską rzeczywistość :mysli:

Opublikowano

siadanie tyłu to częsta przypadłość. Może należało by wymienić wysłuzone sprężyny z tyłu a nie obniżać przód, bo obniżanie przodu po to by wyrównał sie z tyłem to trochę robota od d*** strony.

Jeśli juz zakładać obniżające sprężyny to i na przód i na tył, np taki zestaw 30/40 jeśli nie chcecie zmieniać amorków

mysle ze to chyba najlepszew rozwiazanie

Opublikowano

A może kolega ma intalacje gazową, a butla troche waży :mysli: A pozatym ma zwykłe zawieszenie czy 1BE?

fakt, zapomnialem dodac ze jest instalacja (butla w kole). Po czym poznac czy jest zwykle czy 1BE? czy sa zestawy 20/40?

Opublikowano

A może kolega ma intalacje gazową, a butla troche waży :mysli: A pozatym ma zwykłe zawieszenie czy 1BE?

fakt, zapomnialem dodac ze jest instalacja (butla w kole). Po czym poznac czy jest zwykle czy 1BE? czy sa zestawy 20/40?

Po kodach wyposazenia, ktore znajduja sie na wlepie w bagazniku.. :wink4:

Opublikowano

jest zawieszenie 1BE i z tego co wyczytalem to jest ono obnizone o -20mm w stosunku do standardowego, Tak wiec chyba najepszym rozwiazaniem bedzie zakup sprezyn tylko na przod -40mm (czyli bedzie nizej o 20mm w stosunku do tego co teraz jest)?

Opublikowano

najepszym rozwiazaniem bedzie zakup sprezyn tylko na przod -40mm (czyli bedzie nizej o 20mm w stosunku do tego co teraz jest)?

tak, jęsli porównywałbyś nowe sprężyny z nowymi. Jak porównasz stare z nowymi to sie moze okazać, że nie ma wogole różnicy bo stare były już siadnięte. Chcesz obnizyć to kup komplet przód/tył będziesz miał pewność, że sprężyny mają takie same charakterystyki, będziesz wiedział na czym stoisz i będziesz miał święty spokój na jakis czas ze sprężynami.

Opublikowano

Jak masz już przód obniżony o 40, to przy zmianie sprezyn na jeszcze krótsze, bedziesz chyba musiał wymienić amory. I czy nie bedzie to przesadna gleba jak na polską rzeczywistość :mysli:

jak już pisałem mam kompletny zawias czyli springi i amory. a gleba jak dla mnie nie będzie za niska. w golfie miałem 80/60 i do dzisiaj na niej buja juz u nowego właściciela. Poza tym moje przebiegi nabijam głównie na niemieckich autobahnach wiec, aż tak mnie nie wytelepie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...