Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN - Korekcje wtryskiwaczy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Który cylinder jest pierwszy w silniku afn 81 kw? https://zapodaj.net/53e6f50720aa5.jpg.html

Cyl 1 to od rozrządu, czy od ściany grodziowej? Pomiędzy 2 a 3 znajduje się sterujący? Który nie jest uwzględniany w vagu?

Edytowane przez karaluch8
Opublikowano (edytowane)

od rozrządu jest 1

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

To trzeba se looknac na pierwszy wtrysk xd

Opublikowano

kolego tym co pokazuje u ciebie na 1 cylindrze vag się nie sugeruj ty masz pompe a nie pompowtryski

Opublikowano

Zawsze 1 cylinder jest od rozrządu. Przynajmniej w Audi :wink:

To co masz na zdjęciu to log 13 grupy używany w silnikach PD. W AFNie nie ma tam za bardzo czego szukać.

Opublikowano

korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3

Opublikowano

korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3

Hehs, to to ja widzę. xD A co jest przyczyną? Ktoś wie?

Opublikowano

zamień miejscami wtryski ja bd w innej kolumnie to znaczy ze wtrysk cwaniaczku :wink:

Opublikowano

A ja nie umem. To do mechanika muszem.

Opublikowano

Idz lepiej do lekarza a nie mechanika;D

Opublikowano

A czy tak niska korekcja na -3.01. Może być że wtrysk jest zapchany? Np. podczas zmiany końcówki wkradło się jakieś ziarenko piasku?


edit;

Coraz bardziej utwierdzam się w tym że korby/a jest któraś krzywa...

Opublikowano

Panowie, dobra. A między 2/3 jest wtrysk sterujacy? Czy korekcje odnoszą się do 4 wtrysku? 1, 2, sterujący, i 4. Tak? czy inaczej?

Opublikowano

Panowie. Zmieniłem wtrysk 1. Korekcje po wymianie na pierwszym -1.5. Czyli z -3 zeszło do -1.5. Ale w akcie desperacji włożyłem swój, i na końcówkach była taka smoła jak kamień. Wyciągłem wtryski i wymoczyłem w ropie, poczysciłem końcówki (oczywiście delikatnie, nie jakąś szczotką drucianą) i gdy jeździłem to mój rownież trzymał -1.5. Jednak dzisiaj przy odpalaniu znowu korekcja -3. Czy powodem wszystkich korekcji na minusie, moze byc wtrysk sterujący? To do niego odnoszą się korekcje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...