karaluch8 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) Który cylinder jest pierwszy w silniku afn 81 kw? https://zapodaj.net/53e6f50720aa5.jpg.html Cyl 1 to od rozrządu, czy od ściany grodziowej? Pomiędzy 2 a 3 znajduje się sterujący? Który nie jest uwzględniany w vagu? Edytowane 19 Lutego 2017 przez karaluch8
wyzyk83 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) od rozrządu jest 1 Edytowane 8 Listopada 2016 przez wyzyk83
karaluch8 Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Opublikowano 8 Listopada 2016 To trzeba se looknac na pierwszy wtrysk xd
wyzyk83 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 kolego tym co pokazuje u ciebie na 1 cylindrze vag się nie sugeruj ty masz pompe a nie pompowtryski
lukasz51237 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Zawsze 1 cylinder jest od rozrządu. Przynajmniej w Audi To co masz na zdjęciu to log 13 grupy używany w silnikach PD. W AFNie nie ma tam za bardzo czego szukać.
baca2309 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3
karaluch8 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3 Hehs, to to ja widzę. xD A co jest przyczyną? Ktoś wie?
baca2309 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 zamień miejscami wtryski ja bd w innej kolumnie to znaczy ze wtrysk cwaniaczku
karaluch8 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 A ja nie umem. To do mechanika muszem.
baca2309 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Idz lepiej do lekarza a nie mechanika;D
karaluch8 Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Opublikowano 12 Listopada 2016 A czy tak niska korekcja na -3.01. Może być że wtrysk jest zapchany? Np. podczas zmiany końcówki wkradło się jakieś ziarenko piasku? edit; Coraz bardziej utwierdzam się w tym że korby/a jest któraś krzywa...
karaluch8 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 Panowie, dobra. A między 2/3 jest wtrysk sterujacy? Czy korekcje odnoszą się do 4 wtrysku? 1, 2, sterujący, i 4. Tak? czy inaczej?
karaluch8 Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Opublikowano 19 Lutego 2017 Panowie. Zmieniłem wtrysk 1. Korekcje po wymianie na pierwszym -1.5. Czyli z -3 zeszło do -1.5. Ale w akcie desperacji włożyłem swój, i na końcówkach była taka smoła jak kamień. Wyciągłem wtryski i wymoczyłem w ropie, poczysciłem końcówki (oczywiście delikatnie, nie jakąś szczotką drucianą) i gdy jeździłem to mój rownież trzymał -1.5. Jednak dzisiaj przy odpalaniu znowu korekcja -3. Czy powodem wszystkich korekcji na minusie, moze byc wtrysk sterujący? To do niego odnoszą się korekcje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się