Jump to content
IGNORED

1.9 TDI AFN - Korekcje wtryskiwaczy.


Recommended Posts

Posted (edited)

Który cylinder jest pierwszy w silniku afn 81 kw? https://zapodaj.net/53e6f50720aa5.jpg.html

Cyl 1 to od rozrządu, czy od ściany grodziowej? Pomiędzy 2 a 3 znajduje się sterujący? Który nie jest uwzględniany w vagu?

Edited by karaluch8
Posted (edited)

od rozrządu jest 1

Edited by wyzyk83
Posted

To trzeba se looknac na pierwszy wtrysk xd

Posted

kolego tym co pokazuje u ciebie na 1 cylindrze vag się nie sugeruj ty masz pompe a nie pompowtryski

Posted

Zawsze 1 cylinder jest od rozrządu. Przynajmniej w Audi :wink:

To co masz na zdjęciu to log 13 grupy używany w silnikach PD. W AFNie nie ma tam za bardzo czego szukać.

Posted

korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3

Posted

korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3

Hehs, to to ja widzę. xD A co jest przyczyną? Ktoś wie?

Posted

zamień miejscami wtryski ja bd w innej kolumnie to znaczy ze wtrysk cwaniaczku :wink:

Posted

A ja nie umem. To do mechanika muszem.

Posted

Idz lepiej do lekarza a nie mechanika;D

Posted

A czy tak niska korekcja na -3.01. Może być że wtrysk jest zapchany? Np. podczas zmiany końcówki wkradło się jakieś ziarenko piasku?


edit;

Coraz bardziej utwierdzam się w tym że korby/a jest któraś krzywa...

Posted

Panowie, dobra. A między 2/3 jest wtrysk sterujacy? Czy korekcje odnoszą się do 4 wtrysku? 1, 2, sterujący, i 4. Tak? czy inaczej?

Posted

Panowie. Zmieniłem wtrysk 1. Korekcje po wymianie na pierwszym -1.5. Czyli z -3 zeszło do -1.5. Ale w akcie desperacji włożyłem swój, i na końcówkach była taka smoła jak kamień. Wyciągłem wtryski i wymoczyłem w ropie, poczysciłem końcówki (oczywiście delikatnie, nie jakąś szczotką drucianą) i gdy jeździłem to mój rownież trzymał -1.5. Jednak dzisiaj przy odpalaniu znowu korekcja -3. Czy powodem wszystkich korekcji na minusie, moze byc wtrysk sterujący? To do niego odnoszą się korekcje?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...