karaluch8 Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 (edited) Który cylinder jest pierwszy w silniku afn 81 kw? https://zapodaj.net/53e6f50720aa5.jpg.html Cyl 1 to od rozrządu, czy od ściany grodziowej? Pomiędzy 2 a 3 znajduje się sterujący? Który nie jest uwzględniany w vagu? Edited February 19, 2017 by karaluch8
wyzyk83 Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 (edited) od rozrządu jest 1 Edited November 8, 2016 by wyzyk83
karaluch8 Posted November 8, 2016 Author Posted November 8, 2016 To trzeba se looknac na pierwszy wtrysk xd
wyzyk83 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 kolego tym co pokazuje u ciebie na 1 cylindrze vag się nie sugeruj ty masz pompe a nie pompowtryski
lukasz51237 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 Zawsze 1 cylinder jest od rozrządu. Przynajmniej w Audi To co masz na zdjęciu to log 13 grupy używany w silnikach PD. W AFNie nie ma tam za bardzo czego szukać.
baca2309 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3
karaluch8 Posted November 9, 2016 Author Posted November 9, 2016 korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3 Hehs, to to ja widzę. xD A co jest przyczyną? Ktoś wie?
baca2309 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 zamień miejscami wtryski ja bd w innej kolumnie to znaczy ze wtrysk cwaniaczku
karaluch8 Posted November 9, 2016 Author Posted November 9, 2016 A ja nie umem. To do mechanika muszem.
karaluch8 Posted November 12, 2016 Author Posted November 12, 2016 A czy tak niska korekcja na -3.01. Może być że wtrysk jest zapchany? Np. podczas zmiany końcówki wkradło się jakieś ziarenko piasku? edit; Coraz bardziej utwierdzam się w tym że korby/a jest któraś krzywa...
karaluch8 Posted February 13, 2017 Author Posted February 13, 2017 Panowie, dobra. A między 2/3 jest wtrysk sterujacy? Czy korekcje odnoszą się do 4 wtrysku? 1, 2, sterujący, i 4. Tak? czy inaczej?
karaluch8 Posted February 19, 2017 Author Posted February 19, 2017 Panowie. Zmieniłem wtrysk 1. Korekcje po wymianie na pierwszym -1.5. Czyli z -3 zeszło do -1.5. Ale w akcie desperacji włożyłem swój, i na końcówkach była taka smoła jak kamień. Wyciągłem wtryski i wymoczyłem w ropie, poczysciłem końcówki (oczywiście delikatnie, nie jakąś szczotką drucianą) i gdy jeździłem to mój rownież trzymał -1.5. Jednak dzisiaj przy odpalaniu znowu korekcja -3. Czy powodem wszystkich korekcji na minusie, moze byc wtrysk sterujący? To do niego odnoszą się korekcje?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now