karaluch8 4 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) Który cylinder jest pierwszy w silniku afn 81 kw? https://zapodaj.net/53e6f50720aa5.jpg.html Cyl 1 to od rozrządu, czy od ściany grodziowej? Pomiędzy 2 a 3 znajduje się sterujący? Który nie jest uwzględniany w vagu? Edytowane 19 Lutego 2017 przez karaluch8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) od rozrządu jest 1 Edytowane 8 Listopada 2016 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 To trzeba se looknac na pierwszy wtrysk xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 kolego tym co pokazuje u ciebie na 1 cylindrze vag się nie sugeruj ty masz pompe a nie pompowtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Zawsze 1 cylinder jest od rozrządu. Przynajmniej w Audi To co masz na zdjęciu to log 13 grupy używany w silnikach PD. W AFNie nie ma tam za bardzo czego szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 korekcja poza zakresem, pierwszy od rozrządu i to co na vagu w kolumnach to porównanie cilindra 3 do reszty 4 do 3 / 2 do 3 / 1 do 3 Hehs, to to ja widzę. xD A co jest przyczyną? Ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 zamień miejscami wtryski ja bd w innej kolumnie to znaczy ze wtrysk cwaniaczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 A ja nie umem. To do mechanika muszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Idz lepiej do lekarza a nie mechanika;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 A czy tak niska korekcja na -3.01. Może być że wtrysk jest zapchany? Np. podczas zmiany końcówki wkradło się jakieś ziarenko piasku? edit; Coraz bardziej utwierdzam się w tym że korby/a jest któraś krzywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Panowie, dobra. A między 2/3 jest wtrysk sterujacy? Czy korekcje odnoszą się do 4 wtrysku? 1, 2, sterujący, i 4. Tak? czy inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Panowie. Zmieniłem wtrysk 1. Korekcje po wymianie na pierwszym -1.5. Czyli z -3 zeszło do -1.5. Ale w akcie desperacji włożyłem swój, i na końcówkach była taka smoła jak kamień. Wyciągłem wtryski i wymoczyłem w ropie, poczysciłem końcówki (oczywiście delikatnie, nie jakąś szczotką drucianą) i gdy jeździłem to mój rownież trzymał -1.5. Jednak dzisiaj przy odpalaniu znowu korekcja -3. Czy powodem wszystkich korekcji na minusie, moze byc wtrysk sterujący? To do niego odnoszą się korekcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się