Kris38 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Witam , posiadam a4 b6 1.8t 163km sedan , chciałbym wzłożyć gaz i mam kilka pytań czy podzespoły którę podaję poniżej będą jak najbardziej się nadawać? Auto chciałbym zrobić również chip lecz nie wiem czy pierwszo założe gaz czy chip zrobię , czy lepiej jest zakładać instalację gazową juz do auta z chipem czy to bez różnicy? Chciałbym podnieść moc do 190-200km max. Czy przed założeniem gazu bądż po chipie musze sprawadzać czy zapętalają mi się wtryski ? komputery: stag q-box (lub stag 4) lpgtech214 wtryski: Hana niebieskie / Dragony BF solo / Barracuda 130nl, Keihin brazowy, Eko-Power reduktor: AC R01, przewód 8mm Dziękuję za pomoc i kilka słow
kt65c453 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) co do wtrysków polecam barracuda, co ci chipa jak ci będą zapętlać wtryski pb to sterownik od lpg świruje , śa 2 wyjścia, dać mocniejsze wtryski benzynowe albo na lpg zrobić przejście na pb od momentu zapętlania wtrysków , pewno i jakieś inne wyjścia też są ale wydaje mi się że to najprostsze Edytowane 10 Listopada 2016 przez kt65c453
artur100g Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Na dobrym programie zapętleń nie powinno być.Jeśli się coś takiego pojawi można założyć sterownik KME Nevo,który razi sobie z pętleniem.
impackt Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Witam , posiadam a4 b6 1.8t 163km sedan , chciałbym wzłożyć gaz i mam kilka pytań czy podzespoły którę podaję poniżej będą jak najbardziej się nadawać? Auto chciałbym zrobić również chip lecz nie wiem czy pierwszo założe gaz czy chip zrobię , czy lepiej jest zakładać instalację gazową juz do auta z chipem czy to bez różnicy? Chciałbym podnieść moc do 190-200km max. Czy przed założeniem gazu bądż po chipie musze sprawadzać czy zapętalają mi się wtryski ? komputery: stag q-box (lub stag 4) lpgtech214 wtryski: Hana niebieskie / Dragony BF solo / Barracuda 130nl, Keihin brazowy, Eko-Power reduktor: AC R01, przewód 8mm Dziękuję za pomoc i kilka słow Ja teraz w aucie mam zrobione 191 KM i 294 Nm na LPG techu, wtryskach Dragon i, KME Silver - wkrótce będzie korekta na jakieś 210 KM i 315Nm Moc na benzynie i gazie taka sama na lpg 3Nm więcej, cały zestaw daje spokojnie radę i ma ogarnąć do ok. 240 KM co będzie w przyszłości po zmianie turbo.
ganjaq Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Nie łapie co ma na myśli autor stwierdzenia od momentu zapętlania przejście na pb. Co to ma dać skoro i tak wtryski pb będą zapętlone.
Kris38 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 Dzięki za porady , powiedzcie mi żeby instalacja dawała radę i żeby miało to ręce i nogi ile musze mniej wiecej na tą chwilę przeznaczyć pieniążków? 2500-2700zł? Wtryski chyba i Hana , Baracuda i Dragony są chwalone , kwestię czy jest między nimi jakaś różnica i podobno niektóre lepiej pracują z danym sterownikiem. Ile litrów butla wejdzie w zapas?
erchi Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Hany odpuść. Silver sobie poradzi?
artur100g Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Silver 200 KM to max.Hany teraz to śmietnik,bierz Barracudy. Wszystkie wtryskiwacze pracują dobrze,tylko w niektórych sterownikach jakichś nie ma np.w Stagu Barracudy,ale to już Panie polityka dwóch konkurujących ze sobą producentów instalacji. Edytowane 10 Listopada 2016 przez artur100g
Kris38 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Polece jutro po pytam za jaką cęnę włożą mi -Wtryski Baracuda 130nl? koniecznie ? nie będa lały? AC-W01 jak wypada AC w porównaniu do Baracudy? -Komputer stag q-box lub lpgtech214 -Reduktor AC R01 lub KM Gold przewód koniecznie 8mm? jeśli będzie 6mm może wywalać mi gaz przy dobrym obciążeniu tak? Edytowane 11 Listopada 2016 przez Kris38
ganjaq Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 1700 zł, tyle kosztuje dobra instalacja, reszta to robocizna. Weź barracudy 130 jak chcesz w przyszłości 220 a 240 koni. Kme gold albo romano maxx jeśli chodzi o reduktor przy tych koniach, sterownik stag to też dobry wybór, sam go będziesz w stanie serwisować, dość prosty i przejrzysty. Nie zapomnij zapisać o większy, wydajniejszy wielozawór w butli.
Kris38 Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) dzięki za info Przy robieniu chipa mam pilonowąc by wtryski nie zapętlały się? Jeśli po zrobieniu wirusa nie będą zapętlone to i na gazie auto będzie dobrze jeździć tak? Edytowane 13 Listopada 2016 przez Kris38
grubcio1980 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Tak. A przewody koniecznie 8mm miedź albo wieksze faro. Mi baran założył 6mm ale poprawił na 8mm i roznica była że chocho
erchi Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 dzięki za info Przy robieniu chipa mam pilonowąc by wtryski nie zapętlały się? Jeśli po zrobieniu wirusa nie będą zapętlone to i na gazie auto będzie dobrze jeździć tak? Jak gość zna się na rzeczy, nic nie ma prawa pętlić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się