mb2707 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Ostatnio zaczął mi na zimnym szarpać i troszkę kichać, ale po chwili było ok. postanowiłem wyczyścić przepustnice. Po demontażu i ponownym zamontowaniu wyczyszczonej oraz adaptacji vagiem samochód teraz nie odpala. Wyskakuje błąd 16706 - Engine Speed Sensor (G28) P0322 - 004 - No Signal. Co to za błąd i od czego wyskoczył. Gdzie znajduje się ten czujnik ?
Mateuszek1001 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Czujnik położenia wału do wymiany. Inaczej nie odpali.
mb2707 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Ok a gdzie on się znajduje dokładnie i jak się do niego dostać (posiadam kanał). Dodam jeszcze, że wcześniej palił mi po kilku sekundach kręcenia, ale odpalał. Po tym czyszczeniu nagle kaplica. :-/ Jaki mniej więcej koszt Czy ten będzie pasował ? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3213172018190-ERA550109A-O16984-czujnik-polozenia-walu-korbowego.html Edytowane 10 Listopada 2016 przez mb2707
Mateuszek1001 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 W Fałce nie wiem gdzie jest, bardzo prawdopodobne że z lewej strony silnika ale tylko przypuszczenia. Czujnik kosztuje ok 160zł Ori, zamiennik ok 30 zł. Sam kupiłem zamiennik i już niecały rok działa bez problemu, więc jak już chcesz. Tu masz nr 078906433B
mb2707 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 W Fałce nie wiem gdzie jest, bardzo prawdopodobne że z lewej strony silnika ale tylko przypuszczenia. Czujnik kosztuje ok 160zł Ori, zamiennik ok 30 zł. Sam kupiłem zamiennik i już niecały rok działa bez problemu, więc jak już chcesz. Tu masz nr 078906433B Wiec tak czujnik znajduje się na skrzyni biegów po stronie kierowcy tuż obok katalizatora oraz uchwytu poduszki silnika. Kostka do wpięcia to taka szara za zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodniczego. I teraz pytanie jest wyjęty i jak go np sprawdzić dla pewności, że on jest walnięty?
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 multimetrem ale to tylko pobieżnie, ogólnie często czujniki magnetoindukcyjne mają to do siebie że działają w normalnej temperaturze, czym wyższa temperatura to i rezystancja idzie w górę aż do nieskończoności, i dlatego często auta gasną lub świrują po rozgrzaniu.
mb2707 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 A jak właściwie go podłączyć żeby sprawdzić czy działa. U mnie było tak ze na zimnym dłużej kręcił a na ciepłym od strzała i chodził normalnie.
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 To własnie może być objaw g28, sprawdzisz go tak że podłączasz multimetr między 1 i 3 pinem z tego co pamiętam, i mierzysz rezystancje.
mb2707 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Rzeczywiście padł ten czujnik. Z racji tego że akurat był długi weekend listopadowy i nie był dostępny w żaden hurtowni od ręki pożyczyłem czujnik od kumpla z rozbitej audi a3 silnik 1.8 chyba z 1997 roku. Od sprzedawcy dowiedziałem się że pasują od skody paserati również. Czujnik zamówiony ori. Objawy falowania obrotów nie ustały :/ Edytowane 14 Listopada 2016 przez mb2707
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się