Jump to content
IGNORED

Mechanik okazał się oszustem i partaczem


Recommended Posts

Posted

Witam! Chciałbym opisać co mnie spotkało w ostatnim czasie i zapytać Was jak ewentualnie ugryźć temat. Umówiłem się na wymianę świec żarowych w warsztacie do którego do tej pory jeździłem. Pech chciał że urwał się gwint na świecy. Mechanik podjął się że wykręci świecę. Zostawiłem auto, na drugi dzień nie kontaktował się ze mną a mnie nie było na miejscu. Po dwóch dniach dzwonię czy zrobił - odp że zrobił. Odebrałem auto zapłaciłem za 4 świece Beru + 100zł za robotę. Oczywiście bez rachunku. Na następny dzień gdy miałem więcej czasu zacząłem oglądać co tam namodził no i widzę: jedna świeca jest stara a nie nowa, widzę nową uszczelkę pod głowicą:(

Pojechałem do niego i zaczął się motać że w nowej świecy uszkodził mu się gwint i takie tam... Kupił nową świecę, wymienił ale mam na niej przedmuch. Postawiłem go przed faktem że jadę do innego warsztatu i naprawiam auto na jego koszt na co przystał. W drugim warsztacie wstawili adapter w gwint ale tak krzywo partach rozwiercił gniazdo że dalej jest przedmuch. Mają jeszcze z tym walczyć ale nie mam już nerwów, nie wiem jak to się skończy i jak mam dochodzić swoich praw. Proszę o jakieś ewentualne sugestie koledzy...

Posted (edited)

Niech naprawiają do skutku i tyle. Uszczelka pod głowicą nowa? dlaczego?

Edited by iwadrian
Posted

Niech naprawiają do skutku i tyle. Uszczelka pod głowicą nowa? dlaczego?

Domyślam się że grota nie mógł wyjąć i zdejmował głowicę... :facepalm:

Posted

Coś mi się nie wydaje żeby sam od siebie zakładał nowa uszczelkę to przecież koszty do tego uszczelki kolektorów itp. Jesteś pewny ze masz nowa uszczelkę pod głowica?

Posted

Coś mi się nie wydaje żeby sam od siebie zakładał nowa uszczelkę to przecież koszty do tego uszczelki kolektorów itp. Jesteś pewny ze masz nowa uszczelkę pod głowica?

Uszczelka jest nowa, nawet datę widać przy nr uszczelki.

Posted

To jak już miał głowicę na wierzchu, mógł gniazdo świecy porządnie zrobić i sprawdzić czy jest szczelne przed zamontowaniem.

Posted

Jak dla mnie za dużo nieścisłości tu jest. Mechanik urwał świece dobra zdarza się zdjął głowice i co zostawił jedna nie wymieniona? Miał głowice mógł zrobić porządnie tulejowanie. Zdjął głowice i co planował ja? Sprawdził zawory, wymienił uszczelniacze? Totalna porażka była zdjęta czapka to dzwonie do klienta i mówię czy chce sprawdzić porządnie głowice. Co z rozrządem zostawił stary?

Posted

Jak dla mnie za dużo nieścisłości tu jest. Mechanik urwał świece dobra zdarza się zdjął głowice i co zostawił jedna nie wymieniona? Miał głowice mógł zrobić porządnie tulejowanie. Zdjął głowice i co planował ja? Sprawdził zawory, wymienił uszczelniacze? Totalna porażka była zdjęta czapka to dzwonie do klienta i mówię czy chce sprawdzić porządnie głowice. Co z rozrządem zostawił stary?

No właśnie dlatego pytam jak gościa załatwić bo nie powiedział nic że zdejmował głowice i pewnie z racji że nie potrafił zrobić tego jak należy zostałem z przedmuchem na świecy. Rozrządu nie ruszał.

Posted

To jak ? Beret zdjął a rozrządu nie ruszał ? ??

Posted

To jak ? Beret zdjął a rozrządu nie ruszał ? ??

Nie mam pojęcia co i jak robił. Poznałem tylko po uszczelce pod głowicą że jest nowa...

Posted

Nie wróżę temu silnikowi dobrze, nie wiadomo co było robione, na starych częściach czy nowych totalna porażka.

Posted

Ty na 100% jesteś pewny że tam nowa uszczelka jest - nic wcześniej nie było robione?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...