samekgsx550 Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 (edited) Witam, odkąd kupiłem małysza jego max. temperatura to niecałe 70 st. Na biegu jałowym po długim czekaniu złapie 90. Ale wystarczy ruszyć i spada. Na zimnym przed odpaleniem w grupie 17-Instruments: 003 pokazuje o 4 st. mniej niż 01-Engine: 007. Zaś po nagrzaniu temp. rośnie prawie równo z różnicą do 1 st. Wymieniać termostat czy sprawdzić jeszcze można w jakiś sposób. Edited November 13, 2016 by samekgsx550
Wotek2 Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 Nie zawracaj sobie innym głowy od razu wymieniaj termostat.
hak64 Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 Objawy wskazują na padnięty termostat (zawieszony w pozycji "otwarty").
fryta007 Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 U mnie było podobnie i do wymiany był czujnik g62 (czujnik temperatury cieczy chłodzącej). Po wymianie jak ręką odjął.
samekgsx550 Posted November 27, 2016 Author Posted November 27, 2016 Termostat wymieniony i wskazówka stoi pionowo. Temat do zamknięcia.
jaro_222 Posted December 21, 2016 Posted December 21, 2016 Witam podepne sie pod temat tez mam podobny problem tylko ze wymienilem juz dwa termostaty i dalej to samo.
hak64 Posted December 21, 2016 Posted December 21, 2016 mam podobny problem tylko ze wymienilem juz dwa termostaty i dalej to samo. Podobny, nie oznacza taki sam. Opisz objawy, bo to one dają jako taki obraz sytuacji.
jaro_222 Posted December 21, 2016 Posted December 21, 2016 To w takim razie zle sie wyrazilem. Problem taki sam tzn slabo sie nagrzewa w czasie jazdy w trasie nie lapie 90c po miescie zlapie ale zaraz spada do 70c
hak64 Posted December 21, 2016 Posted December 21, 2016 wymienilem juz dwa termostaty i dalej to samo. Nie kupuj używek, ani tanich zamienników, a przed wymiana kolejnego sprawdź temperaturę otwarcia w garnku z gorącą wodą.
jaro_222 Posted December 21, 2016 Posted December 21, 2016 (edited) Kupilem niby oryginalny na aledrogo a drugi wahlera fakt nie sprawdzalem temperatury w garku ;-)Poniżej logi przy zimnym silniku i przy gorącym wskazówka na gorącym była akurat na prawie 90C Logi zimny http://vaglog.pl/log-003_70Y774.html http://vaglog.pl/log-007_Lvl3j.html gorący http://vaglog.pl/log-007_wR1vX.html http://vaglog.pl/log-003_zF9lH.html Edited December 22, 2016 by jaro_222
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now