Piero 0 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Panowie, w ostatnim czasie niepokoi mnie, że silniczek zaczął głośniej pracować. Nie słychać tego na biegu jałowym, ale przy przyspieszaniu dźwięk jest nieco głośniejszy i jakby "dudniący". Im wyższe obroty tym bardziej jest to zauważalne. Kiedyś jak w mojej Corsie C 1.4 było za mało oleju o jakiś litr to właśnie był podobny, dudniący dźwięk. Oczywiście w tej chwili z olejem nie ma problemu, wymiana była robiona 8.000 km temu. Autko ma przejechane 173.000km, w moich rękach od przebiegu 167.000km. Wcześniej regularnie serwisowane w Deutschland, po wymianie kompletnego rozrządu, pasków napinaczy itp. Objawy pojawiły się jakieś 1000km temu. Silnik ma swoją moc, zbiera się jak wcześniej, nie dymi, nie ma żadnych lagów, soft jest seryjny. Czy to mogą być objawy padającego Turbo ? Czy da radę to sprawdzić podłączając VAGa ? Czy jest ktoś w Trójmieście kto pomógłby mi się temu przyjrzeć i zdiagnozować problem ? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie. Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Oczywiście w tej chwili z olejem nie ma problemu, wymiana była robiona 8.000 km temu. a sprawdzales od tamtej pory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Tak, dolewam średnio 0,5l na 2000km jak tylko czujnik wykryje mi za niski stan. Ostatnio dolane i jest odpowiedni poziom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 najlepiej zacznij od sprawdzenia autka Vagiem .... a co za oliwe tam zalałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 no panowie BLB tzn waleczek/imbusik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Piero no to niestety serwis lub zakład znający sie na tych autach.Musi to ktoś obsłuchać bo na odleglosc ciężko badzie postawić jakakolwiek diagnoze nie słysząc silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Lepiej sobie od razu zmierz ciśnienie oleju. Żeby potem nie było kuku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Zatankuj V-power diesel i przestanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulk_1986 1 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 No wlasnie Panowie od 6 dni jestem w PL i tankuje tylko V power diesel - juz 2 razy i jedyne co jest pewne to to - ze przestalo bujac na jalowym w spalaniu, osiagach itp nie widze zadnej roznicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się