Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zapalająca sie kontrolka trakcji i epc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam następujący problem. Po przejechaniu 200-300 km wywala mi kontroli od trakcji i esp, samochód traci moc i nie przyśpiesza. Po zgaszeniu i odpaleniu problem znika, az do nastepnego razu. Wywala błedy o takich numerach 16795 16517 17579 . Przerabiał ktoś taki problem ?

Opublikowano

16795 - błąd dotyczy układu pompy wtórnej, musiałbyś sprawdzić samą pompę czy działa, jeśli nie to bezpiecznik, dodatkowo zawór kombinowany. Jeżeli to wszystko działa to najprawdopodobniej masz nieszczelny układ - ja tak miałem u siebie. Ten błąd na pewno nie ma wpływu na moc samochodu, pompka ta odpowiada za dogrzanie katalizatora i włącza się podczas odpalania zimnego silnego.

16517 - ten błąd dotyczy lambdy, raczej stawiałbym że nadaję się do wymiany.

17579 - ten błąd z tego co się orientuję związany jest z czujnikiem sterowania przepustnicy i to prawdopodobnie on jest odpowiedzialny za spadki mocy.

Opublikowano

DzięKi za odpowiedź :) czyli przepustnica do wymiany raczej? Trzy miesiące temu byłem na hamowni i brakuję 15 koni, może to też wina przepustnicy?

Opublikowano

Niektórzy próbują czyścić przepustnicę, niby czasem pomaga - może warto spróbować.

Opublikowano

Witam. A więc wyczyściłem przepustnice, i nadal to samo. Kupiłem drugą wymieniłem filtr powietrza i też to samo. Samochód wchodzi w tryb awaryjny, i nie ma mowy o jakimś przyśpieszeniu, nie słychać gwizdu turbiny jak by była odcięta. Zapomniałem dodać że Trzy miesiące temu byłem na hamowni, samochód nie trzyma mocy, wykazał 132. Czy myślicie że może być ta usterka spowodowana tym brakiem ?

Opublikowano

P1171 17579

Czujnik 2 G188 kąta uchylenia napędu przepustnicy, niedopuszczalna wartość sygnału*. *W przypadku tej usterki komputer sterujący pracą silnika włącza lampkę sygnalizacyjną EPC w zestawie ...

Przepustnica do WYMIANY

Opublikowano

A czy jakieś logi, dadzą tą 100 procentową pewność?


A więc po ciężkich trudach problem rozwiązany :) Po przemiance na trzecią sprawną przepustnice, problem ten sam. Wymieniony zawór odpowietrzający skrzynie korbową , myślałem że zmieni coś sie z falowaniem obrotów, no ale nie. W końcu padła decyzja na wymianę sterownika, gdzie okazało sie że jest sporo płynu chłodniczego. I właśnie ten płyn przez głupi czujnik temperatury, dostał siee po wiązce do sterownika i stopniowo go zalewał. Co najlepsze nie było jakiś oznak że jest walnięty czujnik temperatury.Bo osuszeniu kostek od czujnika i ecu, samochód wrócił do normy, jeździ aż miło :) Może się komuś przyda info, jak by przerabiał taki sam problem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...