Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów statystycznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

prosił bym o ocenę logów statystycznych które wykonałem dziś ogólnie chodzi mi o to że jak odpalam auto to często jest tak że silnikiem rzuca i dymi na niebiesko . dynamiczne zrobię ale to w dwie osoby trzeba.

Audi silnik 1.9 TDI AWX 130 km

grupa 001

http://vaglog.pl/log-001_42YcK.html

grupa 003

http://vaglog.pl/log-003_1137uGJ.html

grupa 004

http://vaglog.pl/log-004_r14N2Xw.html

grupa 013

http://vaglog.pl/log-013_oX1q4.html]

grupa 018

http://vaglog.pl/log-018_R7AKd7.html

grupa 023

http://vaglog.pl/log-023_Yny4GG.html

teraz bassic settings

grupa 000

http://vaglog.pl/log-000_8cq1Lt.html

grupa 003 przy tym logu jak egr ustawiał się na ON to telepało tak silnikiem jak przy odpalaniu

http://vaglog.pl/log-003_W1Jp3S0.html

grupa 004

http://vaglog.pl/log-004_iWq4uPw.html

grupa 011

http://vaglog.pl/log-011_fuRka.html

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez marky2552
Opublikowano

Na początek ustaw dobrze kąt synchronizacji.

Opublikowano

A no rzeczywiście kąt synchronizacji delikatnie trzabyło by ustawić wg tego ustawie ??

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/47585-b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-w-pd-fotostory/

Wydaje mi sie ale przed wymianą rozrządu auto jakoś lepiej chodziło na wolnych obrotach

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tak wg tego możesz ustawić.

Opublikowano

Co sie może stać jak cos pomieszam żaden ze mnie mechanik. Ale przed wymianą rozrządu jakoś lepiej zapalał na dotyk a tera jak odpale to rzuci delikatnie silnikiem nie za każdym razem albo ciężej zapali czy na zimnyn czy na ciepłym

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak się boisz to sam nie ustawiaj, bo jak przedobrzysz to nie odpali. Chociaż z drugiej strony to raczej prosta robota.

Opublikowano

Znaczy nie boje sie tylko pytałem co sie stanie jak za bardzo przekręce czy nic w silniku sie nie zepsuje

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Musisz to robić delikatnie na wyczucie, ruch np jednego milimetra to już dużo. W silniku nic nie powinno się stać.

Opublikowano

i co może konkretnie się poprawić jak ustawię kąt synchronizacji ??

Opublikowano

Sam mówisz, że dymi na niebiesko i rzuca silnikiem, może po ustawieniu kąta na 0 będzie poprawa, od tego trzeba zacząć bo to jest najprostsze.

Opublikowano

Może mechanik jak rozrząd zmieniał nie ustawił mi tego bo wartości są duże dosyć od -2.8 do -1.7 zobaczymy jak ustawie bliżej zera

Przez ten kąt synchronizacji może dłużej rozrusznik krecić ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...