marky2552 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) witam prosił bym o ocenę logów statystycznych które wykonałem dziś ogólnie chodzi mi o to że jak odpalam auto to często jest tak że silnikiem rzuca i dymi na niebiesko . dynamiczne zrobię ale to w dwie osoby trzeba. Audi silnik 1.9 TDI AWX 130 km grupa 001 http://vaglog.pl/log-001_42YcK.html grupa 003 http://vaglog.pl/log-003_1137uGJ.html grupa 004 http://vaglog.pl/log-004_r14N2Xw.html grupa 013 http://vaglog.pl/log-013_oX1q4.html] grupa 018 http://vaglog.pl/log-018_R7AKd7.html grupa 023 http://vaglog.pl/log-023_Yny4GG.html teraz bassic settings grupa 000 http://vaglog.pl/log-000_8cq1Lt.html grupa 003 przy tym logu jak egr ustawiał się na ON to telepało tak silnikiem jak przy odpalaniu http://vaglog.pl/log-003_W1Jp3S0.html grupa 004 http://vaglog.pl/log-004_iWq4uPw.html grupa 011 http://vaglog.pl/log-011_fuRka.html Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Listopada 2016 przez marky2552
lukasz51237 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Na początek ustaw dobrze kąt synchronizacji.
marky2552 Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Opublikowano 22 Listopada 2016 A no rzeczywiście kąt synchronizacji delikatnie trzabyło by ustawić wg tego ustawie ?? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/47585-b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-w-pd-fotostory/ Wydaje mi sie ale przed wymianą rozrządu auto jakoś lepiej chodziło na wolnych obrotach Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Tak wg tego możesz ustawić.
marky2552 Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Opublikowano 22 Listopada 2016 Co sie może stać jak cos pomieszam żaden ze mnie mechanik. Ale przed wymianą rozrządu jakoś lepiej zapalał na dotyk a tera jak odpale to rzuci delikatnie silnikiem nie za każdym razem albo ciężej zapali czy na zimnyn czy na ciepłym Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Jak się boisz to sam nie ustawiaj, bo jak przedobrzysz to nie odpali. Chociaż z drugiej strony to raczej prosta robota.
marky2552 Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Opublikowano 22 Listopada 2016 Znaczy nie boje sie tylko pytałem co sie stanie jak za bardzo przekręce czy nic w silniku sie nie zepsuje Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Musisz to robić delikatnie na wyczucie, ruch np jednego milimetra to już dużo. W silniku nic nie powinno się stać.
marky2552 Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Opublikowano 22 Listopada 2016 i co może konkretnie się poprawić jak ustawię kąt synchronizacji ??
lukasz51237 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Sam mówisz, że dymi na niebiesko i rzuca silnikiem, może po ustawieniu kąta na 0 będzie poprawa, od tego trzeba zacząć bo to jest najprostsze.
marky2552 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 Może mechanik jak rozrząd zmieniał nie ustawił mi tego bo wartości są duże dosyć od -2.8 do -1.7 zobaczymy jak ustawie bliżej zera Przez ten kąt synchronizacji może dłużej rozrusznik krecić ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się