Waść Kolorowość 1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Witam,Jak według was wygląda teraz AFRLog robiony na LPGhttp://vaglog.pl/log-031_115_003_hzCp0Tl.htmlZostawić czy podlać paliwem ?Zapłon może być ?Ile Niutów i KM mogę się teraz spodziewać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu 4 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 zrób loga jeszcze 002+033 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XsiX 0 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Witam, Jak według was wygląda teraz AFR Log robiony na LPG http://vaglog.pl/log-031_115_003_hzCp0Tl.html Zostawić czy podlać paliwem ? Zapłon może być ? Ile Niutów i KM mogę się teraz spodziewać? Póki co mam głównie doświadczenie ze strojenia różnych standalone czy komputerów w japończykach ale dziwne dla mnie, że tam gdzie masz peak doładowania czyli jakieś ~3500rpm masz dość ubogo bo 13.5, a dopiero tam gdzie już zjeżdżasz z doładowaniem to podlewasz na 12,3 -12,3. Moim zdaniem od razu na wot jak wchodzi max boost powinieneś stroić na ~11.8. Zapłon, dodawaj i patrz kiedy będą stuki, jak coś będzie się zaczynało dziać to wycofaj trochę. Edytowane 22 Listopada 2016 przez XsiX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 zrób loga jeszcze 002+033 http://vaglog.pl/log-003_020_120_BEMULh7.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Logi robisz na lpg to chyba typowo robisz pod to paliwo? to chyba o cofanie zapłonu za bardzo nie musisz się martwić, a jak chcesz mieć dobrze na pb to też na tym paliwie trzeba by było zrobić loga, co do afr to jak kolega wyzej napisał do 4,5 tyś jedzie na seryjnym afr czyli można by podlać, powyżej jak wchodzi ochrona komponentów schodzi Ci na 12. Edytowane 23 Listopada 2016 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Logi robisz na lpg to chyba typowo robisz pod to paliwo? to chyba o cofanie zapłonu za bardzo nie musisz się martwić, a jak chcesz mieć dobrze na pb to też na tym paliwie trzeba by było zrobić loga, co do afr to jak kolega wyzej napisał do 4,5 tyś jedzie na seryjnym afr czyli można by podlać, powyżej jak wchodzi ochrona komponentów schodzi Ci na 12. O cofanie się nie martwie, kolega chciał to wstawiłem loga Tak chciałem okolice 12, tylko czy to jest ideałem dla 1.8T, bo dużo opinii kraży odnośnie AFR na LPG dla tego silnika. Wskaźnika EGT nie posiadam Mapę robię pod LPG, zapłon będę stopniowo zwiększał Podleje mu przed 4,5 obr/min na około 12,5 Edytowane 23 Listopada 2016 przez Waść Kolorowość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XsiX 0 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Ale to nie trzeba najpierw zrobić mapę na Pb i pod to ustawić LPG ? Ogarnij sobie logowanie me7logger'em za jednym przejazdem będziesz miał wszystko zalogowane co Ciebie interesuje i z większą dokładnością i bardziej czytelne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Ale to nie trzeba najpierw zrobić mapę na Pb i pod to ustawić LPG ? Ogarnij sobie logowanie me7logger'em za jednym przejazdem będziesz miał wszystko zalogowane co Ciebie interesuje i z większą dokładnością i bardziej czytelne. Głownię jeżdzę na LPG i pod nią ma być soft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XsiX 0 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Wrzuć logi po poprawce afr'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Wrzuć logi po poprawce afr'u Jak ogarne problem z przełączaniem na PB to zrobię, Albo reduktor trefny albo coś w mapach muszę pozmieniać bo z 1,2 bara spada do 0,8 bara tak od około 4000 obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 jaki reduktor masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 jaki reduktor masz? Jest to AC-R01 czerwony, teoretycznie powinien obsłużyć Wtryski Barracuda 130 na adapterach zasilanych obustronnie. Wszystko na Stagu q-box Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu 4 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 pewnie wtryski gazowe pętli i dlatego tak ciśnienie leci na łeb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Wrzuć logi po poprawce afr'u http://vaglog.pl/log-033_003_031_2Og93.html Góre muszę podlać wiem, mało lpg w zbiorniku jest może dlatego ciśnienie leci w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu 4 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Wrzuć logi po poprawce afr'u http://vaglog.pl/log-033_003_031_2Og93.html Góre muszę podlać wiem, mało lpg w zbiorniku jest może dlatego ciśnienie leci w dół no jeszcze sporo do poprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Prawdopodobnie reduktor mi nie wyrabia, jeszcze mu filtr lotnej zmienię jak przyjdzie.Jak to nie pomoże to jaki reduktor polecacie ?KME gold turbo ? to dobry wybórhttp://vaglog.pl/log-031_020_002_WfSyjS.html Jak nie będzie kupy to taki AFR mu zostawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się