Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX AFR


Waść Kolorowość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Jak według was wygląda teraz AFR
Log robiony na LPG
http://vaglog.pl/log-031_115_003_hzCp0Tl.html

Zostawić czy podlać paliwem ?
Zapłon może być ?
Ile Niutów i KM mogę się teraz spodziewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak według was wygląda teraz AFR

Log robiony na LPG

http://vaglog.pl/log-031_115_003_hzCp0Tl.html

Zostawić czy podlać paliwem ?

Zapłon może być ?

Ile Niutów i KM mogę się teraz spodziewać?

Póki co mam głównie doświadczenie ze strojenia różnych standalone czy komputerów w japończykach ale dziwne dla mnie, że tam gdzie masz peak doładowania czyli jakieś ~3500rpm masz dość ubogo bo 13.5, a dopiero tam gdzie już zjeżdżasz z doładowaniem to podlewasz na 12,3 -12,3. Moim zdaniem od razu na wot jak wchodzi max boost powinieneś stroić na ~11.8. :) Zapłon, dodawaj i patrz kiedy będą stuki, jak coś będzie się zaczynało dziać to wycofaj trochę.

Bez_nazwy_3.jpg

Bez_nazwy_2.jpg

Edytowane przez XsiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robisz na lpg to chyba typowo robisz pod to paliwo? to chyba o cofanie zapłonu za bardzo nie musisz się martwić, a jak chcesz mieć dobrze na pb to też na tym paliwie trzeba by było zrobić loga, co do afr to jak kolega wyzej napisał do 4,5 tyś jedzie na seryjnym afr czyli można by podlać, powyżej jak wchodzi ochrona komponentów schodzi Ci na 12.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robisz na lpg to chyba typowo robisz pod to paliwo? to chyba o cofanie zapłonu za bardzo nie musisz się martwić, a jak chcesz mieć dobrze na pb to też na tym paliwie trzeba by było zrobić loga, co do afr to jak kolega wyzej napisał do 4,5 tyś jedzie na seryjnym afr czyli można by podlać, powyżej jak wchodzi ochrona komponentów schodzi Ci na 12.

O cofanie się nie martwie, kolega chciał to wstawiłem loga

Tak chciałem okolice 12, tylko czy to jest ideałem dla 1.8T, bo dużo opinii kraży odnośnie AFR na LPG dla tego silnika. Wskaźnika EGT nie posiadam :)

Mapę robię pod LPG, zapłon będę stopniowo zwiększał

Podleje mu przed 4,5 obr/min na około 12,5

Edytowane przez Waść Kolorowość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie trzeba najpierw zrobić mapę na Pb i pod to ustawić LPG ? ;) Ogarnij sobie logowanie me7logger'em za jednym przejazdem będziesz miał wszystko zalogowane co Ciebie interesuje i z większą dokładnością i bardziej czytelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie trzeba najpierw zrobić mapę na Pb i pod to ustawić LPG ? ;) Ogarnij sobie logowanie me7logger'em za jednym przejazdem będziesz miał wszystko zalogowane co Ciebie interesuje i z większą dokładnością i bardziej czytelne.

Głownię jeżdzę na LPG i pod nią ma być soft

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć logi po poprawce afr'u :)

Jak ogarne problem z przełączaniem na PB to zrobię,

Albo reduktor trefny albo coś w mapach muszę pozmieniać bo z 1,2 bara spada do 0,8 bara tak od około 4000 obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki reduktor masz?

Jest to AC-R01 czerwony, teoretycznie powinien obsłużyć

Wtryski Barracuda 130 na adapterach zasilanych obustronnie.

Wszystko na Stagu q-box

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć logi po poprawce afr'u :)

http://vaglog.pl/log-033_003_031_2Og93.html

Góre muszę podlać wiem, mało lpg w zbiorniku jest może dlatego ciśnienie leci w dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć logi po poprawce afr'u :)

http://vaglog.pl/log-033_003_031_2Og93.html

Góre muszę podlać wiem, mało lpg w zbiorniku jest może dlatego ciśnienie leci w dół

no jeszcze sporo do poprawy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie reduktor mi nie wyrabia, jeszcze mu filtr lotnej zmienię jak przyjdzie.
Jak to nie pomoże to jaki reduktor polecacie ?
KME gold turbo ? to dobry wybór
http://vaglog.pl/log-031_020_002_WfSyjS.html Jak nie będzie kupy to taki AFR mu zostawię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...