husajn22 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Witam ostatnio zauważyłem ze delikatnie leci olej na połączeniu walu napedowego u wyjścia z torsena z przodu przy skrzyni biegow podejrzewam uszczelniacz i teraz pytanie czy to skrzynia jest połączona z torsenem i jest tam ten sam olej czy są to oddzielne części i maja różne rodzaje olejów ? Ktoś przerabia temat taki ? Skrzynia manualna
MemberA4 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Tam jest ten sam olej. Tylko automaty mają oddzielne sekcje podobno. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Listopada 2016 przez MemberA4
husajn22 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 Jesteś pewien ze to jest połączone razem ze skrzynią
MemberA4 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Przecież wiem co mam a mam skrzynie quattro. Spuszczalem olej z roznicowki( 2L)i z torsena(0,5L) a wlewalem jednym otworem( prawie 3L) z resztą było już o tym pisane na forum Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cyknij zdjęcie gdzie Ci leci bo ciężko skapowac po opisie Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Listopada 2016 przez MemberA4
husajn22 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 Nie mam dostępu do kanału teraz. Cieknie dokładnie tutaj gdzie jest wal przykrecany do flanszy
MemberA4 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Spoko teraz rozumiem. Żeby to wymienić to chyba trzeba odkręcić tył skrzyni żeby wymienić ten uszczelniacz bo ta flansza jest razem z obudową. Kilka śrubek po obwodzie i powinno zejść. Jeszcze tego nie robiłem ale raczej inaczej się nie da. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
husajn22 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 Tez tak mysle a olej trzeba spuścic ? Wiesz może jaki numer katalogowy ma ten uszczelniacz ?
MemberA4 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) podaj kod skrzyni Tak olej spuść. Jak zrobisz to w miare "sterylnie" bedziesz mógł go spowrotem wlać jak Ci go szkoda. 02X409400 32x52x7 skrzynie FYC GJV GJW HCG 02X409400A 40x52x11 01A409400B 47,25x32,3x10 skrzynie FNU FJV FPT FTZ GDU GBT 01E409400 40x52x9 - skrzynie GDZ, HER Narazie znalazłem tylko tyle Edytowane 25 Listopada 2016 przez MemberA4
husajn22 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 Ok moja skrzynia to GDU czyli to 01A409400B 47,25x32,3x10 Dzoeki za pomoc Olej ma orginalny rok temu wymieniałem Przy wymianie warto coś jeszcze wymienić przy okazji czy tylko sam uszczelniacz
MemberA4 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) jak zdejmiesz tą tylna część to jeszcze raczej oring ale muszę w etce sprawdzic jaki ma numer i wymiar.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka sorki oringu jednak nie ma korpus składasz na pastę uszczelniajaca AMV18800102 100g ja polecam pastę Victor Reinz Edytowane 25 Listopada 2016 przez MemberA4
husajn22 Opublikowano 26 Listopada 2016 Autor Opublikowano 26 Listopada 2016 No i super teraz tylko kupić części i do wymiany
MemberA4 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 zajrzyj pod ten link napewno Ci się przyda przy naprawie http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/power_transmission/5-speed_manual_gearbox_01a_four-wheel_drive/gearbox_mechanicsoperation_constructiondiff./servicing_cover_for_centre_differential_removing_and_installing_centre_differential/
husajn22 Opublikowano 26 Listopada 2016 Autor Opublikowano 26 Listopada 2016 A czy przy skręcania juz walu do flanszy dać klej na gwint śrub i jaki momentem odkręcić ? Czy to będzie 35Nm jak jest w instrukcji i nowe śruby trzeba zalozyc
MemberA4 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) ja u siebie wał skręcałem bez kleju i na wyczucie bez niutonków jak coś to te śruby według elsy kreci się 55Nm Edytowane 26 Listopada 2016 przez MemberA4
husajn22 Opublikowano 26 Listopada 2016 Autor Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) A co też uszczelniacz wymieniales ze odkrecales wał I dawałes nowe śruby czy stare Edytowane 26 Listopada 2016 przez husajn22
MemberA4 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 sam narazie nie mam potrzeby wymieniać uszczelnienia jak zakładałem quattro do siebie to przykręcałem wał a śruby mam stare
Namiot_N1 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Ktoś wie ile powinno się zalać oleju do skrzyni rozdzielczej w a4 b6 quattrocenta ? Bo ja zapałem za dużo oleju i mi wywaliło
matisstz Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Namiot_N1 napisał: Ktoś wie ile powinno się zalać oleju do skrzyni rozdzielczej w a4 b6 quattrocenta ? Bo ja zapałem za dużo oleju i mi wywaliło Do całej skrzyni wraz z torsenem powinno wejść niecałe trzy litry. Nie da się więcej wlać chyba że auto na bok przechylisz.
Namiot_N1 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) Chyba kolego nie zrozumiałeś co napisałem do samej skrzyni rozdzielczej to jest ten element skrzyni gdzie w quatrro napędza tylny wał. On ma też korek spustowy i wlewu który jest śruba do przewodu chłodnicy oleju ... a nie o cało skrzynie biegów bo do skrzyni biegów wchodzi około 2.5 L A do skrzyni rozdzielczej wlewa się osobną olej i chodzi mi ile go powinno być ? Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Namiot_N1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się