Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycieraczka tył avant stanęła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Koledzy jak w temacie, wycieraczka w Avancie stanęła, już wcześniej jakoś ledwo zipała (bardzo powoli ruszał z miejsca i zatrzymała się niemal w pionie). Czy trzeba zmieniać cały mechanizm, czy ewentualnie nowy czy używka?

Opublikowano

Najpierw wymontuj i spróbuj przeczyścić, nasmarować i przede wszystkim uszczelnić poprzez wymianę oringu, bo pewnie dostaje się tam płyn.

Opublikowano

Najpierw wymontuj i spróbuj przeczyścić, nasmarować i przede wszystkim uszczelnić poprzez wymianę oringu, bo pewnie dostaje się tam płyn.

Oring sam kupię? Nie chciałbym rozebrać i bez auta zostać...A nie spaliło się tam coś? Ona ani drgnie teraz, próbowałem jej nawet pomóc ręką-oczywiście z uczuciem, nic się nie zadziało...:)

Opublikowano

Nie chce martwić ale jeżeli już jest tak zapieczone że wycieraczka stoi to najprawdopodobniej w momencie próby odkręcenia po urywasz po kolei wszystko. :facepalm:

:eusathink: Co można spróbować zdejmij tapicerkę i odłącz silnik bo każda próba włączenia przeciąża silnik i możesz go spalić.

następnie zdejmij osłonkę z nakrętki mocującej wycieraczkę, przeczyść delikatnie szczotką i spryskaj WD40 lub innym odrdzewiaczem.

w momencie gdy uda się odkręcić i zdjąć wycieraczkę to już jest sukces :naughty: ( radze użyć ściągacza bo przy dziwnych sposobach podkładania wycieraczka może ci pęknąć )

i dalej dobrze to spryskaj WD40 kilka dni co kilka godzin spryskać i zostawić tak żeby się wszystko dobrze napiło i jest nadzieja że puści i uda się zdemontować.

w tym momencie tak jak napisał easymoonrider wyczyścić wymienić oring żeby nie podciekało nasmarować ( polecam smar grafitowy ) i powinno ładnie dygać. :naughty:

Nie jestem pewny jak wygląda sprawa twoich umiejętności ale na zapieczone nakrętki jest stary sprawdzony sposób tzw KOWADEŁKO

przykładasz stalową kostkę do nakrętki z jednej str a z drugiej delikatnie obijasz młotkiem i tak do okoła ząbek po ząbku zawsze pomaga :wink:

Opublikowano

Panowie mam inne pytanie żeby nie zakładać extra tematu....

Jak ustawić poprawnie ramię tylnej wycieraczki bo wyciera mi lakier na tylnej klapie. Jak uda mi się ją ustawić w pozycji spoczynku zeby była w poziomie i nie wycierała lakieru na klapie to jak ją włącze to ma za duzy ruch i wyciera lakier po drugiej stronie. A jak ją ustawie zeby po ruchu nie wycierała lakieru i nie wychodziła za szybę to wyciera lakier w stanie spoczynku. Chyba wiecie o co mi chodzi.

Jak to gów ... ustawić ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...