Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż blow off


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chce u siebie zamontować taki zawór hybrydę i teraz pytania:

Czy da rade to ogarnąć samemu chodzi mi o montaż czy trzeba się gdzieś z tym wybrać?

Czy coś z tego mogę wybrać?

http://allegro.pl/epman-zawor-upustowy-blow-off-do-diesla-diesel-i6419521025.html?reco_id=ef9812dd-b756-11e6-9b41-b8ca3a6ab870&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=9

http://allegro.pl/blow-off-bov-dv-vw-audi-tt-s3-225km-hybrydowy-i6621830961.html#

No i jeśli się samemu da to jak to mniej więcej ogarnąć?

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Miałem u siebie ten Epmana i mogę polecić jak najbardziej , jak masz jakie kolwiek zdolności mechaniczne to 5 min roboty wystarczy odkrecić DV 3 śruby pomiedzy turbo a DV wstawić blow off przykręcić 3 śrubkami i śmiga :)

Edytowane przez maciek333
Opublikowano (edytowane)

I nie wywalało ci żadnych błędów czy tam jakieś falowanie obrotów? Bo o to mi chodzi, żeby się z tym później nie użerać. I wystarczy tylko wsadzić blow off pomiędzy i tyle? nic więcej nie muszę podpinać czy coś? bo tam jakieś kabelki widzę są itd.....mówię o tym epmanie o którym wspomniałeś.

Edytowane przez pimpam
Opublikowano

Żadnych błędów nie ma, nic nie trzeba podłączać, wsadzasz pomiędzy i śmigasz psykając :D

Opublikowano

Mhmmmm i mówisz wszystko do siebie pasuje i ten z tej aukcji mogę śmiało brać tak? a jak to z montażem jest? jakoś pod auto pewnie trzeba się wcisnać tak?

Opublikowano

Odkopuje martwy temat ponieważ sam chciałbym to zrobić a aukcja ze zdjęcia już niedostępna. BOV ma mieć 2 zawory + gwizdek czy 1 zawór + gwizdek? Można prosić o jakieś zdj gdzie dokładnie go włożyć? Z góry dzieki 

Opublikowano
W dniu 6.12.2016 o 21:12, pimpam napisał:

Mhmmmm i mówisz wszystko do siebie pasuje i ten z tej aukcji mogę śmiało brać tak? a jak to z montażem jest? jakoś pod auto pewnie trzeba się wcisnać tak?

Tez mnie ciekawi

Opublikowano (edytowane)

Tu wogóle temat jest inny, a mianowicie na początku pomieszały się nam w rozmowie chyba blowy do BP i ON....Jeśli chodzi o tdi tj. u mnie to trzeba blowa pod tdi, a właściwie sterownik połączony z sygnałem położenia gazu z ecu i zaworkiem podcisnieniowym, który będzie w odpowiednim momencie otwierał blowa. Samego blowa dwutłoczkowego mam złożonego na zamówienie osobno. Pod auto wchodzić nie trzeba, wszystko się da zrobić normalnie pod maską, a efekt jest bardzo fajny. Zestaw pod tdi można na aledrogo dostać z tym, że przynajmniej u mnie blow z tego zestawu nie zdał egzaminu, bo nie radził sobie z ciśnieniem i się otwierał za wcześnie i błędami waliło, dlatego został z tego sam sterownik, a blowa dołożyłem innego tj. pisałem. Jak cię ta wersja interesuje to  fotki ci mogę zrobic i jakbyś miał pytania co do montażu to pomogę.

Edytowane przez pimpam
Opublikowano (edytowane)

Więc tak, może być i jednotłoczkowy tylko żeby jakiś lepszy był bo tańszy może być słaby czy z jakiegoś gównolitu i będzie ci po prostu puszczał ciśnienie wtedy kiedy nie powinien, co do zestawu to na allegro wpisz blow off tdi i wyskoczy ci ich pare, z tego co się orientuje to przeważnie jest to epman cały zestaw za jakieś 200 parę plnów, tylko tj. ci mówię u mnie zawór z takiego zestawu nie bardzo się sprawdził może jakiś wadliwy był, za samego blowa dwutłoczkowego osobno dałem coś ponad 300zl

 

P.S uzupełnij sobie opis w profilu bo nie wiadomo o jakim aucie się z tobą kolego rozmawia :)

Edytowane przez pimpam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...