mattii85 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam. Proszę o analize logow. Logi statyczne grupy 000, 001, 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/806cf20b243242fe.html grupy 004, 007, 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/887859f2e04ea02a.html Logi statyczne BS grupa BS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5f08689273daca2.html grupy BS 003, 004, 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6063052872cc5a4.html Logi dynamiczne grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e24fb1117b452f9.html grupy 001, 003, 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7447e278e5e96cd.html grupy 008, 010, 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/281dc621684e5f67.html Co o tym sadzą fachowcy?
marewel Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Nic tu nie widać oprócz zaślepionego egr.
mattii85 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2008 Dodam jeszcze ze przed logami wykasowałem takie błedy 17958 i 16485. Auto przy 3tyś obrotów łapało (notlauf) dopiero jak ostro przegoniłem na pierwszym i drugim biegu wszystko pięknie chodziło...
spanky Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 nie jest zle ... mozesz dygnac kat wtrysku w granice ~60 co by ulatwic furmance odpalanie ... Dodam jeszcze ze przed logami wykasowałem takie błedy 17958 i 16485. Auto przy 3tyś obrotów łapało (notlauf) dopiero jak ostro przegoniłem na pierwszym i drugim biegu wszystko pięknie chodziło... co do bledów to [bylo wiele razy]
mattii85 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2008 zawsze lekko pali. Dzisiaj znów był notlauf. Co sie dzieje ze z logów nic nie wynika... Czy można jeszcze jakoś sprawdzic dlaczego wpada wtryb awaryjny?
spanky Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 żawsze lekko pali. Dzisiaj znów był notlauf. Co sie dzieje ze z logów nic nie wynika... Czy można jeszcze jakoś sprawdzic dlaczego wpada wtryb awaryjny? bledy sie powtorzyly ? ... zrob jeszcze raz 011 ... posprawdzaj wtyczki od N75 oraz od lmm .... a takze przewody podcisnieniowe ...
mattii85 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2008 Był błąd 17958. A to nowe logi grupy 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/031044c9306b632d.html
spanky Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 011 wyglada znosnie ... co do bledu to moze co jakis czas przycina sie N75 albo kierownice
mattii85 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 Ruszałem sztangą turbiny i wyglada że jest ok(ku mojemu zdziwieniu lekko, po tym co czytałem na forum), natomiast podczas obserwacji (tak jak na filmiku za pomocą vag) poruszała sie w pełnym zakresie i co pewien czas tak jakby sie przycinała. Chyba to będzie ten n75... Czy da sie sprawdzić poprawność działania (podmianka odpada bo nie ma skąd) n 75?
PAWEL69 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 . Czy da sie sprawdzić poprawność działania (podmianka odpada bo nie ma skąd) n 75? da się ... w twoim AFN taki sam steruje EGR-em podmień i obserwuj... ale... i tak obstawiam kierowniczki
mattii85 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2009 Przymierzyłem sie do podmiany N75 i dalej to samo, ale zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Nie wiem od czego to zależy ale sztanga turbiny chodzi w miarę lekko tylko jest moment ze czasem sie przycina myślę ze to nie jet wina kierownic tylko zaworu turbo nie chodzi o N75 ( jak sie zawiesi Sztanga to biorę ją powoli w dół i wtedy w punkcie jego zawieszania słychać skrzypienie jakby gumy bądź sprężyny po czym opada dalej...) Czy jest takie cos możliwe jeśli tak to czy można to w jakiś sposób naprawić(ten zawór rozkręca sie)?
lupo4801 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 W pierwszych logach niedoładowanie przy 2121obr i 2793, przy drugich 1900 obr. Kierownice.
mattii85 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2009 Do tego dzisiaj przy wysokich obrotach zgasł po daniu na luz(chciałem zmienić bieg), tak ogolnie to juz chyba będzie siedem takich przypadków...
spanky Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Do tego dzisiaj przy wysokich obrotach zgasł po daniu na luz(chciałem zmienić bieg), tak ogolnie to juz chyba będzie siedem takich przypadków... zapisal sie blad ....widac cos kuleje ... zdarza sie ...
mattii85 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 Wracając do tematu. Zauważyłem ze jak jest cieplej auto przestaje przechodzić w tryb awaryjny i jeszcze cos, co zdarzyło mi sie juz kilka razy na biegu jałowym po przegazowaniu do 4tys obrotów auto zaczyna jakby chodzić na 3 gary i kopci na siwo po ok 30 sekundach wraca do normy dodam ze jak było zimno to po prostu gasł... czy to wszystko może mieć powiązanie z uszkodzonym przepływomierzem? bo ciągle powraca ten błąd 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70):
spanky Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Wracając do tematu. Zauważyłem ze jak jest cieplej auto przestaje przechodzić w tryb awaryjny i jeszcze cos, co zdarzyło mi sie juz kilka razy na biegu jałowym po przegazowaniu do 4tys obrotów auto zaczyna jakby chodzić na 3 gary i kopci na siwo po ok 30 sekundach wraca do normy dodam ze jak było zimno to po prostu gasł... czy to wszystko może mieć powiązanie z uszkodzonym przepływomierzem? bo ciągle powraca ten błąd 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): moze .... [ale zanim nie podmienisz nie bedziemy mieli pewnosci]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się