damian92x 1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Witam Panowie ktoś może wymieniał w ostatnim czasie? Kupować tylko ori z aso czy może jakiś zamiennik? Gdzie on się dokładnie znajduje? W ASO gość powiedział mi, że są dwa rodzaje szary i zielony ktoś wie od czego to zależy? Dzięki za pomoc Edytowane 5 Grudnia 2016 przez damian92x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) zielony czujnik ma numer 059919501A , powienien być za głowicą pasażera na rurze wodnej szary jest od dodatkowej pompy płynu która uruchamia się jak zgasisz gorący silnik \ 30 sekund w google i http://www.audizine.com/forum/showthread.php/385541-DIY-3.0-G62-Green-coolant-temperature-sensor Edytowane 5 Grudnia 2016 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian92x 1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Z tego wynika, że G62 to ten zielony? Szukałem w google i niestety mi się nie udało także dzięki za link. Zamiennik warto założyć czy tylko ori? Edytowane 5 Grudnia 2016 przez damian92x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) tak G2/G62 to ten zielony dokładnie - on daje temp. na zegary i do ECU teoretycznie jak nie chcesz do tego wracać to ori , mam teraz zamiennik ( taki droższy ) od 3 miesięcy zobaczymy jak długo pochodzi , poprzedni ori wytrzymał 1.5 roku Edytowane 5 Grudnia 2016 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian92x 1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) tak G2/G62 to ten zielony dokładnie - on daje temp. na zegary i do ECU teoretycznie jak nie chcesz do tego wracać to ori , mam teraz zamiennik ( taki droższy ) od 3 miesięcy zobaczymy jak długo pochodzi , poprzedni ori wytrzymał 1.5 roku Jak objawiało się u Ciebie jego uszkodzenie? Ja u siebie mam błąd 16502 P0118. Po odpaleniu na zimnym aucie nie chodzi na ssaniu tylko jakoś tak dziwnie, ale jak sprawdzałem temperature w VCDS to pokazuje mi temperaturę z G62 101 stopni, a z G42 7 stopni. Jakby był uwalony to widziałbym normalnie temperaturę? Jakiej masz firmy ten zamiennik? Edytowane 5 Grudnia 2016 przez damian92x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Tak.u mnie to samo było w Ecu 150 albo 160 C pokazywało Powinieneś porównać z wartością z licznika Niestety nie pamiętam jakiej firmy , kupiłem w Gordonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian92x 1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Czyli objawy z tym brakiem ssania na zimnym zwiazane na 100% z czujnikiem? Czy wymieniałeś z czujnikiem zawleczkę i oring? Dają to w zestawie? Edytowane 5 Grudnia 2016 przez damian92x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 W tym czujniku który kupiłem był zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Panowie jaka powinna być wartość przepływki na wolnych obrotach bez obciążenia Tyle co u Damiana ? U mnie nie schodzi poniżej 7 z kawałkiem ma to znaczenie np kiedy jest nieszczelność w odmie i na wypadanie zapłonów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Rob, a sprawdzasz jak masz D czy P na skrzyni? Ja mam jak na zdjęciu powyżej (P na skrzyni). A u Ciebie ile pokazuje? A co do czujnika płynu, to zastanawiam się ile wspólnego z oryginałem z ASO ma allegrowy czujnik za 30zł (sprzedawany jako ori), spójrzcie: https://drive.google.com/drive/folders/0B0dJexHLU-b8MS1xbk1ZUUgya1k?usp=sharing Edytowane 5 Grudnia 2016 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Fakt pewnie było na D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Jakby były nieszczelności to przepływka zaniżała by wartość bo jakas część powietrza byłaby poza pomiarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian92x 1 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Wymieniłem czujnik na zamiennik firmy DELPHI w zestawie z oringiem i zawleczką. Problem rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Oby służył długo Mi zamiennik za ok. 30zł (jakiś chińczyk raczej) działał zaledwie rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 rok to i tak długo Czujniki temp podobnie jak termostaty kupuje zawsze oryginały z ASO. Zwłaszcza do ASN'a który jest wrażliwy na przegrzanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukaszenko258 0 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Gdzie znajde ten czujnik? Macie jakis rysunek badz zdjecie? Bo wiem ze jeden jest na wezu przy chłodnicy a drugi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Tu masz czujniki i ich usytuowanie Audi Workshop Manuals > A4 Cabriolet Mk2 > Power unit > Motronic injection and ignition system (6-cyl.) > Mixture preparation system, electronic inj.,Gas > Servicing Motronic injection system > Exploded view of fitting locations Engine code letters: ASN, BBJ WORKSHOP-MANUALS.COM A4 Cabriolet Mk2 > Audi Workshop Manuals > Power unit > Motronic injection and ignition system (6-cyl.) > Mixture preparation system, electronic inj.,Gas > Servicing Motronic injection system > Exploded... G62 jest przy grodzi nie daleko przepławki na rysunkach nr 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukaszenko258 0 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 ok dziekuje. Jakiego on jest koloru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 CZYTASZ czasem wątki od początku ?? Drugi post od góry.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukaszenko258 0 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 podziekował. Niedoczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się