corradoowner Opublikowano 8 Czerwca 2020 Opublikowano 8 Czerwca 2020 8 godzin temu, Pt31 napisał: wczoraj też zatrzasnąłem klapę bagaznika po wyjęciu akumulatora i po chwili przyszło olśnienie że to zamek elektryczny, pomyslałem, że jakoś się dostanę do bagaznika poprzez fotele ale to w sedanie nie jest prostą sprawą bo fotele u mnie sie nie kładą a otwór jest zaślepiony i jest w nim apteczka. Ktoś powyżej napisał, że jest plus i minus pod maską i zacząłem szukać, znalazłem, podpiąłem się pod podładowany trochę akumulator przewodami rozruchowymi i w ten sposób bez niszczenia czegokolwiek otworyłem bez przeszkód klapę bagażnika. Co do kodowania podobno jak w aucie nie ma systemu start stop a w moim nie ma to nie koduje się akumulatora, oczywiście wymianana na taki o bardzo zblizonych parametrach. A co ma start/stop do kodowania aku? Koduje się każdy, nie ważne czy zmieniasz na taki sam czy na inny. Sterownik pamięta kondycję starego aku więc nowy nie będzie ładowany prawidłowo. Kodując nowy aku resetujesz pamięć starego i wprowadzasz parametry nowego. Proponuję dowiedzieć się jak działa układ ładowania w b8 bo narobisz sobie problemu. To nie golf3 albo stary fiat. Wymianę aku na inny o "podobnych" parametrach nawet nie skomentuje. Strzelasz sobie w kolano. W dziale Elektryka jest poświęcony cały temat odnośnie wymiany i kodowania aku. Jest tam lista akumulatorów jakie występowały w b8 zależnie od wyposażenia i taki właśnie aku musisz kupić chyba że chcesz wywalić pieniądze w błoto i wrócić tu z problemami z niedoladownym aku, brakiem możliwości odpalenia auta itp, gdy przyjdą pierwsze przymrozki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się