Matt. 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Witam pisze z prośbą pomocy od paru miesięcy męczę się z moim Audi, parę miesięcy temu zauważyłem pewien problem w audi przyspieszenie jest w miarę na biegu 1,2,3 na 4,5 jest strasznie słabe. Do 100km/h jest w miarę ale przekraczając 100km/h jest mega muł trzeba sporego czasu żeby przyspieszyła do 140- 150km/h taka jest jej teraz predkość maksymalna. I właśnie przy większej prędkości łapie tryb awaryjny musze zjechać na pobocze i zagasić i odpalić i jest już w miare do pewnego momentu i znów. W moim audi jest taki problem że nie da się połączyć z komputerem i nie da się zobaczyć co jest grane. Ale od tego czasu tak mam nową przepływkę ale i tak ją podmieniałem ale nic to nie dało, zawór N75 również podmieniłem nic rownize nie dało, tydzień temu wyciągnałem już nawet turbo które było regenerowane rok temu ale okazało się że to również jest nie to bo lekko geometria chodziła ale i tak ją wyczyściłem jeszcze raz bo pracuje w firmie regenerującej wiec to nie był problem. Ale to nic nie pomogło , kolejną rzeczą podmieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym bo czytałem że to może być to i byłem pewny że to bedzie to ale podmieniłem i znów Audi załapała tryb awaryjny. I już teraz nie mam pomysłów co jeszcze mogę podmienić albo sprawdzić, EGR nie sprawdzałem bo mam zaślepiony więc to nie powinna być jego winna. Proszę o jakieś wskazówki bo już nie mam pomysłów Z góry dziękuje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Dużo osób na forach z twoimi objawami ma zapieczoną kierownice turbiny albo nieszczelną rurę od turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Podcisnienia nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Po pierwsze ogarnij podłączenie pod vcds i zrób logi, bez tego to wróżenie z fusów. Wydasz kupę kasy na wymianę kolejnych elementów, a nie znajdziesz problemów. kolejną rzeczą podmieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym W AFN z '96 czujnik ciśnienia doładowani jest wlutowany w ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 A no wlaśnie. To co wymieniłeś, to czujnik temperatury powietrza. Czujnik jest w ecu. I bardzo możliwe, że pękła rurka w środku ecu, która łączy czujnik z króccem. Najszybciej to po logach widać. W 010 grupie podajże. Ciśnienie atmosferyczne wtedy rośnie. Lub, zdejmij rurkę, i spróbuj w nią dmuchać, jak będzie mógł swobodnie dmuchać, to rozbieraj ecu, wytrzyj kompa z oleju, nowa rurka, i na każdym biegu do odciny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Podjedź do mnie zaradzimy z Twoim problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt. 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Turbo czyszczone wiec ta kwestia odpada, podciśnienie jest bo sprawdzałem podczepialem wakuometr pod wężyk co idzie do gruszki od turbo i wszystko jest okej nawet sprawdzałem podciśnienie na pompę vacum bo miałem luźny króciec ale to nie było to a ciśnienie jest okej. Dziwne ze to stało się momentalnie i teraz mam niezła zagadkę przez to ze nie mogę się podłączyć pod kompa. Jedyna jazda to max 110 bo jak bardziej przycisne to zaraz łapie tryb zgadza odpaleniu i jest dobrze ale nie można w ogóle wyprzedaż bo zdarza się że i w trakcie wyprzedzania złapie tryb i wtedy w ogóle turbo nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Turbo czyszczone wiec ta kwestia odpada, podciśnienie jest bo sprawdzałem podczepialem wakuometr pod wężyk co idzie do gruszki od turbo i wszystko jest okej nawet sprawdzałem podciśnienie na pompę vacum bo miałem luźny króciec ale to nie było to a ciśnienie jest okej. Dziwne ze to stało się momentalnie i teraz mam niezła zagadkę przez to ze nie mogę się podłączyć pod kompa. Jedyna jazda to max 110 bo jak bardziej przycisne to zaraz łapie tryb zgadza odpaleniu i jest dobrze ale nie można w ogóle wyprzedaż bo zdarza się że i w trakcie wyprzedzania złapie tryb i wtedy w ogóle turbo nie ma. Dobra. To sprawdź tą rurke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt. 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Dobra jutro zajrzę do ECU i zobaczę ta rurkę czy wszysto jest z nią okej czy też ona przepuszcza i robi tyle problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Witam pisze z prośbą pomocy od paru miesięcy męczę się z moim Audi, parę miesięcy temu zauważyłem pewien problem w audi przyspieszenie jest w miarę na biegu 1,2,3 na 4,5 jest strasznie słabe. Do 100km/h jest w miarę ale przekraczając 100km/h jest mega muł trzeba sporego czasu żeby przyspieszyła do 140- 150km/h taka jest jej teraz predkość maksymalna. I właśnie przy większej prędkości łapie tryb awaryjny musze zjechać na pobocze i zagasić i odpalić i jest już w miare do pewnego momentu i znów. W moim audi jest taki problem że nie da się połączyć z komputerem i nie da się zobaczyć co jest grane. Ale od tego czasu tak mam nową przepływkę ale i tak ją podmieniałem ale nic to nie dało, zawór N75 również podmieniłem nic rownize nie dało, tydzień temu wyciągnałem już nawet turbo które było regenerowane rok temu ale okazało się że to również jest nie to bo lekko geometria chodziła ale i tak ją wyczyściłem jeszcze raz bo pracuje w firmie regenerującej wiec to nie był problem. Ale to nic nie pomogło , kolejną rzeczą podmieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym bo czytałem że to może być to i byłem pewny że to bedzie to ale podmieniłem i znów Audi załapała tryb awaryjny. I już teraz nie mam pomysłów co jeszcze mogę podmienić albo sprawdzić, EGR nie sprawdzałem bo mam zaślepiony więc to nie powinna być jego winna. Proszę o jakieś wskazówki bo już nie mam pomysłów Z góry dziękuje. Pozdrawiam Widze ze jestes z Otwocka , to wpadnij jutro do mnie to zobaczymy gdzie tkwi problem ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt. 0 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 No dostałem się do ECU ale rurki w ECU brak , wiec juz nie wiem jak to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 No dostałem się do ECU ale rurki w ECU brak , wiec juz nie wiem jak to jest Zrób zdjęcie ecu, i pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt. 0 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Dobra zrobię zdjęcie jakby co to numery ECU to takie 0 281 001 721 wiec jeśli nie ma rurki czyli nie w tym problem musze szukać dalej, czyli jednak czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym mam w jednym miejscu przy ECU brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się