1wi7 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Witam wszystkich jako nowy użytkownik. Posiadam Audi A4 1.8t ANB 150KM, autko ma pare mankamentów, jest dopiero co sciągniete z za granicy i dzisiaj zrobiłem jej logi dynamiczne. Z tego co sam dostrzegam to: przepływka wydaje mi sie sprawna. Sonda lambda uszkodzona, turbina nie doładowuje. Gdyby ktoś mógł coś podpowiedzieć od czego zaczynać naprawę, oraz czy coś wiecej widać z logów: http://vaglog.pl/log-033_002_w5DYB6x.html http://vaglog.pl/log-020_118_G2NMvN.html http://vaglog.pl/log-003_115_RWICVc.html
Łukasz13 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Przepływka i sonda jest sprawna, problem jest z doładowaniem, zacznij od standardowych zabiegów czyli szczelność dolotu, zawór dv czy nie uszkodzony. Potem jak to sprawdzisz i nie przyniesie rezultatów trzeba sprawdzić sterowanie turbina i klapke wg.
1wi7 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2016 dodatkowo logi statyczne: http://vaglog.pl/log-002_032_033_44M43w.html No i po logach pojawił się błąd: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1 P1113 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent Readiness: 0010 1001 A ten zawór dv można jakoś jednoznacznie sprawdzić czy jest sprawny?
lukaszlsw Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Widze że jesteś z lubelskiego, zaleć do mnie to Ci sprawdzę wszystko to co wyżej kolega pisał, auto na chwile obecną ma prawo...nie jechac
1wi7 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2016 Wiem, że ma prawo nie jechać ze względu na doładowanie (brak), oraz dlatego, że jest niezarejestrowane Diagnozowanie będe musial robić we własnym zakresie, myśle ze dam rade. Zastanawiam się po prostu czy dv musze podmienic na 100% sprawna, lub nowa, czy jest jakis inny myk na sprawdzenie jej ;]
Łukasz13 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Trzeba wyjąć i sprawdzić czy membrana nie jest pęknięta, wpisz w youtube i wszystkiego się dowiesz.
1wi7 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 a ten błąd lambdy to co może byc? I dopiero sobie przypomnialem, wczesniej znalazlem uszkodzony zaworek zwrotny na podcisnieniach i w celu szybkiej "poprawy" chwilowej, wstawilem w jego miejsce kawałek rurki, zeby tylko zachować szczelność. Czy może to również wpływa na doladowanie, co prawda niby nie jest to obieg sterujący turbem, ale może jakoś pośrednio wpływa? Zaworek na zdjeciu: PS. to nie moje zdjecie Klapa w turbinie okazała się bardzo luźna, nie domykała się. Została naprawiona troche domowymi sposobami, ale narazie działa. Auto przyspiesza jak szalone pomimo że to tylko seria 150KM i quattro. Na logach widze delikatne przeladowanie przez pewien czas, czy powinienem się tym martwić? Dodam, że podciągnąłem zawór WG na regulacji tak że otwiera się przy około 0.45-0.5bara ciśnienia w wężyku od N75. http://vaglog.pl/log-003_115_AXnhSJa.html
Łukasz13 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Troche przeładowuje ale bez tragedii, możesz zostawić jak jest.
1wi7 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2018 Po roku powolnych napraw (z racji że to auto zabawka), auto jako tako zaczyna więcej jezdzić. Dostało nowe świece NGK PFR6Q, mapę po czym zrobiłem logi i nadal nie podobają mi się korekcje na kanale 020, no i przepływ malutki. Dodatkowo przy doładowaniu czasami słyszę świst, doładowanie pomimo tego utrzymane. Przepływka walnięta czy najpierw badać nieszczelność?
Łukasz13 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Przepływ za mały, sprawdz szczelność jak ok to przepływka do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się