skorek11xn Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Dzień dobry, sprawa prosta. Sypie mi się AJM i wątpię w opłacalność jego naprawy. Pompki, głowica, turbo, poduszki, coś tam z kompresją się dupcy, ogólnie kupa. Żeby ogarnąć temat zgodnie ze sztuką usłyszałem kwotę powyżej 4 klocków. Zastanawiam się nad wyciągnięciem zdrowego serducha z B6 i aplikacji do mnie ale interesuje mnie kompatybilność takiego rozwiązania, jest tu jakiś protoplasta takiego rezańska? Co potrzebuje konkretnie wytargać z takiego auta i ile z tym roboty? Chciałbym tez przy okazji wpierdzielić skrzynie M6.
kaczorvw Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Tzw Plug&Play. Jeśli masz goły słupek - czyli bez pompek i turba - wkładasz swoje - pompki na nowych uszczelkach, regulacja na 225 stopni. Wrzucam awxy czy avfy zamiast bxe czy innych na B - jedno cięcie pod czujnik. Tak więc Waści problem to nie problem. A skrzynia ośka czy Q ?
skorek11xn Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2016 Skrzynia ośka. Wolałbym kupić cały set z osprzętem, bo u mnie to wszystko jest martwe. Ceny jak dobrze się orientuje to około 2,5 kawałka za motor z osprzętem. Jest to coś sensownego czy celować wyżej cenowo? Wolałbym serducho wyciągać jeszcze z auta aby dało radę to do komputera podpiąć, aniżeli coś co na półce leży od x czasu. Jak jest z wiązkami? Wystarczy kupić wiązkę silnika z ECU czy trzeba coś grubo przerabiać w instalacji samochodu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się