adrianek129 1 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Witam jestem posiadaczem 1.9 TDI AJM i ciekawi mnie ile można z tego wycisnąć i mniej więcej w jakich kosztach, jeżeli by mi ktoś doradził co i mniej więcej w jakich kosztach zmienić, będę bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Wszystko zależy od kwoty jaką dysponujesz. Samym softem ok 150 koni w zdrowej serii powinno zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Automet1992 0 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Witaj też już długo śledzę temat podnoszenia kopyt w AJM i na dzień dzisiejszy wiem tyle że bezpieczna granica to jakieś 150 km bez większego kombinowania tylko zmapować. Wersja druga to założyć kolektor ssący i turbo z 130km i wtedy mapuje go pod 170km.. Gościu w rybniku liczy sobie 500zł za mapke na 150km. Brat w zeszłym roku tam był do dziś jezdzi i mówi że przy normalnej jeździe tak do 130 nie katując na obrotach okazał się oszczędniejszy niż przed zmapowaniem ( komp pokazywał 5,3l ) a przy zabawie ( pokaż kotku ile wyplujesz ) rozkulał go do 240km/h i spalanie 11,4 czyli nie zle. Jest jeszcze kosztowniejsza zabawa z zmianą turba + wtryski z 2.0 + strojenie czasami chybryde turba dokładali i widziałem na wyrysie z hamowni ze dobili do 237km Moim zdaniem 1.9 jest silnikiem pancernym i jezdzi nawet na oleju po frytach ale 150km to już na a4 fajnie miecie a i silniczek dłużej polata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianek129 1 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Chodziło mi bardziej o tą kosztowniejszą zabawę lipiec - sierpień mam plan właśnie wydłubać coś mocniejszego planowałem chociaż z 250 ale nie wiem czy ten silnik to wytrzyma czy lepiej kupić inną bazę diesla np. AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
animavili 0 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 250km w ajm?To lepiej auto zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 kolega ma asz-a czyli to samo co ajm w ibizie i ponad 300km na ropie ze strzałem z nitro 400km i 700nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Automet1992 0 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 kolego jeżeli ambicja nosi to kup a4 ale w V6 je sie bardzo ładnie zaturbia do tego chybryda turba czy kompresorek dla lepszego efektu dzwiękowego co by od dołu śnigał mapka wtryski kucizna itp i czemu nie ....jak maż kaske to ładuj ją w coś większego. Ja już widziałem V6 na 390km zrobioną ale co musze powiedzieć gdy w tym aucie sie na gaz naciskało wkręcał się na obroty jak szlifierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianek129 1 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Mówisz o V6 w dieslu czy o V6 2.6? Bo co jak co ale wolę jednak diesla nie wiem dlaczego po prostu kręci mnie ten "klekot" zwłaszcza 1.9 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiowaty 0 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 250 to juz dużo na słupek ajm do takich mocy lepiej avf lub awx które maja mocniejszy wał i korbowody, do takich mocy potrzebujesz fmic turbo gtb20 lub wieksze koncówki pompowtrysków fh80 lub wieksze, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/178130-podniesienie-mocy-w-19-vppd-kosztyczesciefekty/page-1 Slupek ajm jest dosc slaby. Przy mocnym dole jakie dysponuja silniki pd powyzej 200km lubia sie rozkraczac. Silnik 2.6 jest zla baza bo nic z niego nie da siebo zrobic sensownego. Tak samo ja 2.4 i 2.8 bo bez doladowania to slabo. A kosntukcyjnie nie sa do tego przystosowane. Jak chcesz zapierdalacza to zrob swap na avf lub awx, sa p&p mozesz pomyslec nad korbami i panewkami a dalej to tak wiele ja wyobraznia cie poniesie. Wazne zeby miec dobrego tunera co ogarnie program zeby sie auto przy pierwszym butowaniu nie wysralo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianek129 1 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Czytałem trochę na temat przerzucenia avf do mojej budy, i zastanawiam się nad tym czy bez większych problemów się go zamontuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się