Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z audi a4 b5 1.8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z moją audi które zaczęło się od niedawna strasznie sypać (nieudany zakup od handlarza) najpierw zobaczyłem że za siedzeniem kierowcy dywanik pasażera jest potwornie mokry. wciskając palca normalnie widać wodę jest jej tak dużo. Na początku pokierowano mnie , że może to być płyn chłodniczy ponieważ okazało się że gdzieś wyciekł. ale po dolaniu teraz nie ucieka. sprawdzałem też i to dywaniku nie jest słodkie a płyn który leje jest. I to jest pierwszy problem z którym się borykam. Gdzie szukać rozwiązania ? Drugi problem to kosmicznie falujące obroty. Rano gdy odpalam auto przez chwile faluje jakby miało zgasnąć za chwilę a po jakiejś minucie samo wkręca się na mniej więcej 1700 obrotów i tak się utrzymuje. podczas jazdy gdy chwilę jadę na sprzęgle to zaraz obroty wariują od 1200 do nawet 3000 . to samo jest na postoju. Dodam też że pompa wspomagania robiona pół roku temu zaczęła wypuszczać płyn. dolałem ale dalej wyje podczas skręcania i czasem przy skręcie w lewo czuć opór oraz drgania na kierownicy. Czy ktoś ma jakieś propozycję ? Jutro jadę na warsztat który robił pompę. myślę że naprawią to ale dalej nie wiem co z tymi obrotami. Audi z LPG dodam też że chyba czujnik temp jest uszkodzony bo mam gaz sekwencyjny który wcześniej załączał się gdzieś po przejechaniu 5km a teraz włącza się niemal natychmiast po odpaleniu. Wszystkie problemy występują zarówno na benzynie jak i na gazie.

Opublikowano

Z obrotami to : Czyszczenie przepustnicy - później adaptacja poprzez VAG, odma - węże, które są przy odmie czy są szczelne oraz cała odma czy szczelna, czujnik temp. też zmieniaj.

Ja to u Siebie mam zrobione a u tak mam problem z obrotami, u mnie jest tak jak na filmiku poniżej: Filmik nagrywany po przejechaniu 25 km więc silnik dobrze zagrzany.

Opublikowano (edytowane)

Witam, co do obrotów przyczyn może być wiele począwszy od czujnika sondy lambda (na kolektorze), może to być wina przepustnicy a może jeszcze coś innego. Ja osobiście pierwsze co bym zrobił to diagnostyka vag, sprawdzanie błędów itp. Vag możesz kupić na allegro już od 100 zł ewentualnie pożyczyć od znajomego albo na warsztat. Druga sprawa, mokre dywaniki, z własnego doświadczenia wiem że woda w gąbce bierze się z podszybia a sprawdzić jest to dość łatwo otóż tam gdzie jest akumulator w całym podszybiu są dwa miejsca do spuszczania wody kanałami, jedna dziura jest pod akumulatorem i podstawką (musisz ją zdjąć ) a druga pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego. Te dwa miejsca mają założoną gumę przez którą wylatuje woda, i te gumy często zapychają się liśćmi ogólnie syfami i woda która zbiera się podczas deszczu czy jak np. myjesz auto ona stoi w całym podszybiu i są takie miejsca że leje się do środka auta, ja miałem podobnie i wyciągałem całą gąbkę do suszenia. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam

Edytowane przez Adrian1727

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...