chudy__ Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Witam. po przestudiowaniu tematu z vagiem zakupie kabla pobraniu samego vaga zabralem kompa do auta i zrobilem skan. Takie cos mi pokazalao. po przetlumaczeniu bledow okazuje sie ze 2 sondy do wymiany i kat juz zasyfiony lub cos w tym stylu? Co lepiej zrobic najpierw? Jedna z sond? a tu screen
Banan Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 błąd kata olałbym bo skoro sonda za nim ( B1 S2 ) ma błędy to on może się pojawić Błędy katów świadczą o problemi z grzałkami w sondach , sprawdziłbym miernikiem we wtyczkach
chudy__ Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2016 ale ta druga sonda za katem jak juz ktos kiedys pisal nie wplywa na prace silnika? to sprawdze ta przed i wtedy wymienie. Brac tylko orginalne o tych samych nr co stara? Bo u mnie siedzi slupek AEB na osprzecie ANB
Banan Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Tylna sonda wprowadza delikatne korekty , tak jest u mnie , czy tak samo jest w 1.8t to nie wiem ( ECU praktycznie identyczne u mnie ) Edytowane 18 Grudnia 2016 przez Banan
zwonko Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Wszystkie błędy Intermittent - sporadyczne. Powtarzają się po skasowaniu? Ja bym się przyjrzał kablom sondy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się