D13Angos Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Cześć, Od wrzesnia 2016 jestem posiadaczem A4 B5 1.6. Postaram się w skrócie opisać co wymieniłem co się działo i na jakim etapie jestem teraz. - niedogrzany silnik, wyciek płynu chłodniczego, brak "syczenia" przy odkrecaniu korka od zbiornika płynu chłodniczego -> wymiana termostatu, wymiana kolanka przy termostacie (prawdopodobnie przyczyna wycieku płynu), wymiana płynu, nowy korek zborniczka. - deszczowa pogoda, na kolejny dzien utrata mocy, szarpanie/trzęsienie -> wypalone 1 gniazdo cewki na kopułce i drugie na wykończeniu -> wymiana kopułki. - spadajacy poziom oleju, olej minimum -> podczas stania czasami zatrzęslo samochodem, podczas stania w korku zdarzały się spadki cisnienia oleju -> sprawdzenie cisnienia oleju (potwierdzenie niskiego cisnienia) wymiana oleju oraz filtra. Mechanik powiedział ze slyszy panewkę... Na chwilę obecną mam 2 problemy: 1. Po wymianie oleju słychać stukanie pod pokrywą (może zawory) . Pojechalem do innego mechanika odnosnie panewki, nie uslyszal jej, natomiast stwierdzil, ze wlano zly olej, zamiast polsyntetyk powinien byc mineral (300 tys km) co powoduje niewystarczajace smarowanie 2. Problem z przyspieszaniem oraz spuszczaniem gazu - dławienie się/ szarpanie, czasami trzęsienie autem na jałowym -> obroty nie falują, czyżby czujnik polozenia przepustnicy? Dziękuję za uwagę i ewentualną pomoc Pozdrawiam
kaczorvw Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Strzał w kolano pt AHL. Zacznij od spraw mechanicznych - czyli pomiar ciśnienia w cylindrach. Komputery i bajania mechaników na nic tu się nie zdadzą. A półsyntetyk faktycznie mógł dobić tę jednostkę. I zdejmij miskę - obraz syfu jaki ujrzysz powie wszystko. Edytowane 17 Grudnia 2016 przez kaczorvw
kamil642 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) ale o co chodzi z tymi olejami 10/40 to magiczny srodek chodzi o włąsciwości zimowo letnie także sciema lejmy Kujawski to bedziem jezdzić Diagnoza po pierwsze bo roznie bywa przez czy wypadanie załponu byc moze jeszcze coś innego nieszczelności prożno gdybać Strzał w kolano pt AHL. Zacznij od spraw mechanicznych - czyli pomiar ciśnienia w cylindrach. Komputery i bajania mechaników na nic tu się nie zdadzą. A półsyntetyk faktycznie mógł dobić tę jednostkę. I zdejmij miskę - obraz syfu jaki ujrzysz powie wszystko. kolego jezli benzyna nawet bedzie mieć minimalne ciśnienie choćby 0,5 Bar na jedynm z garow i tak bedzie chodzić już to przerabiałem Edytowane 17 Grudnia 2016 przez kamil642
kaczorvw Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Mądry za bardzo to Kolega nie jest ?
kamil642 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 wolnossąca benzyna zdziwiłbyś się ale to raczej swiadczy o twojej wiedzy
Robertk86 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Od kiedy mineralny olej jest lepszy od polsyntetyku? Pomierz ciśnienie oleju, na cylindrach, a po drugie to musisz znaleźć dobrego mechanika. A to jeszcze bardzo trudne. Nigdy nie leje się mineralu, przy dużych mrozach popychacze w dupe dostaną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się