kosowsky1990 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Witam. Mam problem z Audi A4 B6 1.8T (163KM) PB/LPG. Od jakiegoś czasu często samochód zaczyna palić na 3 gary tj. szarpie, brak mocy i miga kontrolka CHECK ENGINE. Podłączyłem pod kompa okazało się, że jest błąd 17765 - Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 - zwarcie do masy. Wymieniłem cewkę zapłonową, bo myślałem, że może ona powoduje taką przypadłość. Po przejechaniu kilku dziesięciu kilometrów objawy te same, błąd ten sam, z ciekawości otwarłem maskę i sprawdziłem jakość przewodów i tu jest własnie problem. Z kabli zeszła warstwa tego plastiku izolującego, a po wygięciu wtyczki kabelki i wraz z ich izolacją zaczynają pękać i tam pewnie robi się zwarcie do masy. Moje pytanie czy jest możliwość wymiany tych kabli? Czy trzeba wymieniać całą wiązkę silnika? Można samemu jakoś przepuścić taką wiązkę jeśli kupno jest niemożliwe? Pozdrawiam Kosowsky1990
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się