niko12344 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam Panowie mam pytanie odnośnie mojego przypadku . Wyskakuje mi check engine błąd synchronizacji g40 g28 czujnik kupiłem wymieniłem, dalej to samo więc sprawdziłem blokach pom 90 jest 0 w 93 -20sf wnioskuję że źle ustawiony rozrzad więc rozebralem górę pokrecilem wałem i ustawily się znaki, jest 16 na łańcuszku przerwy co to może być jeszcze? Nie mogę dojść jak tu wkleić zdjęcia, zaraz może się uda dorzucić. Pozdrawiam http://www.directupload.net/file/d/4576/brsdzzjw_jpg.htm Witam Panowie mam pytanie odnośnie mojego przypadku . Wyskakuje mi check engine błąd synchronizacji g40 g28 czujnik kupiłem wymieniłem, dalej to samo więc sprawdziłem blokach pom 90 jest 0 w 93 -20sf wnioskuję że źle ustawiony rozrzad więc rozebralem górę pokrecilem wałem i ustawily się znaki, jest 16 na łańcuszku przerwy co to może być jeszcze? Nie mogę dojść jak tu wkleić zdjęcia, zaraz może się uda dorzucić. Pozdrawiamhttp://www.directupload.net/file/d/4576/brsdzzjw_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/7hcvys7v_jpg.htmhttp://www.directupload.net/file/d/4576/5ubqguaf_jpg.htm Zapomniałem dodać że auto chodzi normalnie nie rzuca normalnie odpala itd tylko check wyskakuje
niko12344 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Witam Panowie mam pytanie odnośnie mojego przypadku . Wyskakuje mi check engine błąd synchronizacji g40 g28 czujnik kupiłem wymieniłem, dalej to samo więc sprawdziłem blokach pom 90 jest 0 w 93 -20sf wnioskuję że źle ustawiony rozrzad więc rozebralem górę pokrecilem wałem i ustawily się znaki, jest 16 na łańcuszku przerwy co to może być jeszcze? Nie mogę dojść jak tu wkleić zdjęcia, zaraz może się uda dorzucić. Pozdrawiamhttp://www.directupload.net/file/d/4576/brsdzzjw_jpg.htm Witam Panowie mam pytanie odnośnie mojego przypadku . Wyskakuje mi check engine błąd synchronizacji g40 g28 czujnik kupiłem wymieniłem, dalej to samo więc sprawdziłem blokach pom 90 jest 0 w 93 -20sf wnioskuję że źle ustawiony rozrzad więc rozebralem górę pokrecilem wałem i ustawily się znaki, jest 16 na łańcuszku przerwy co to może być jeszcze? Nie mogę dojść jak tu wkleić zdjęcia, zaraz może się uda dorzucić. Pozdrawiamhttp://www.directupload.net/file/d/4576/brsdzzjw_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/7hcvys7v_jpg.htmhttp://www.directupload.net/file/d/4576/5ubqguaf_jpg.htmZapomniałem dodać że auto chodzi normalnie nie rzuca normalnie odpala itd tylko check wyskakuje http://www.directupload.net/file/d/4576/ckfevcfz_jpg.htmhttp://www.directupload.net/file/d/4576/79edvv5e_jpg.htm Nie wiem czemu nie chce się dodać zdjęcie wałków prawy jest minimalnie przesuniety no ale krecilem wałem więc napinacz też pewnie nie ma oleju , ogółem jest cicho jakby napinacz był walniety to by halasowal jak w b5 tak mialem to głośny był .tak rozrzad sprawdzony , ciśnienie też 20 tys temu wymieniona pompa rozrzad itd . Auto wydaje się jeździć normalnie tylko ten błąd . Po skasowania z vag wyskakuje raz po 20 km raz po 100 km http://www.directupload.net/file/d/4576/wb2zndld_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/xrc5gezv_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/xymedpdn_jpg.htm udało się da zdjęcia Edytowane 21 Grudnia 2016 przez niko12344
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Jak to się stało, nagle zaczął wyrzucać błąd czy po jakiejś naprawie? Jak na pasku ok, i na łancuchu też, to trzeba zerknąc na klin na wale czy nie scięty, ewentualnie cos z napinaczem.
WYSKUN Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam Panowie mam pytanie odnośnie mojego przypadku . Wyskakuje mi check engine błąd synchronizacji g40 g28 czujnik kupiłem wymieniłem, dalej to samo więc sprawdziłem blokach pom 90 jest 0 w 93 -20sf wnioskuję że źle ustawiony rozrzad więc rozebralem górę pokrecilem wałem i ustawily się znaki, jest 16 na łańcuszku przerwy co to może być jeszcze? Nie mogę dojść jak tu wkleić zdjęcia, zaraz może się uda dorzucić. Pozdrawiamhttp://www.directupload.net/file/d/4576/brsdzzjw_jpg.htm Witam Panowie mam pytanie odnośnie mojego przypadku . Wyskakuje mi check engine błąd synchronizacji g40 g28 czujnik kupiłem wymieniłem, dalej to samo więc sprawdziłem blokach pom 90 jest 0 w 93 -20sf wnioskuję że źle ustawiony rozrzad więc rozebralem górę pokrecilem wałem i ustawily się znaki, jest 16 na łańcuszku przerwy co to może być jeszcze? Nie mogę dojść jak tu wkleić zdjęcia, zaraz może się uda dorzucić. Pozdrawiamhttp://www.directupload.net/file/d/4576/brsdzzjw_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/7hcvys7v_jpg.htmhttp://www.directupload.net/file/d/4576/5ubqguaf_jpg.htmZapomniałem dodać że auto chodzi normalnie nie rzuca normalnie odpala itd tylko check wyskakuje http://www.directupload.net/file/d/4576/ckfevcfz_jpg.htmhttp://www.directupload.net/file/d/4576/79edvv5e_jpg.htm Nie wiem czemu nie chce się dodać zdjęcie wałków prawy jest minimalnie przesuniety no ale krecilem wałem więc napinacz też pewnie nie ma oleju , ogółem jest cicho jakby napinacz był walniety to by halasowal jak w b5 tak mialem to głośny był .tak rozrzad sprawdzony , ciśnienie też 20 tys temu wymieniona pompa rozrzad itd . Auto wydaje się jeździć normalnie tylko ten błąd . Po skasowania z vag wyskakuje raz po 20 km raz po 100 km http://www.directupload.net/file/d/4576/wb2zndld_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/xrc5gezv_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/xymedpdn_jpg.htm udało się da zdjęcia wrzuć zdjęcia na "vlep.pl"
niko12344 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2017 Witam Panowie przepraszam że tak późno odpisuję ale święta i nowy rok inwentaryzacja w firmie i nie było kiedy :-( teraz znowu siadam do audi ... mianowicie lancuch wymieniony , rozrzad koleś mechanik sprawdzał i mówił że ok , góra sam widzę że walki względem koła od walka wydechowego i pokrywy są ok wszystkie się pokrywają, ale gdzie on widział na wale.... gdzie są znaki to nie mam pojęcia, na kole pasowym jest nacięcie ale do czego to ma być zgrane.... co tu robić bo nie wiem może logi dynamiczne zrobić z 90 i 93 kanału ? Napinacz chodzi cicho w b5 jak miałem padnięty to walil lancuch po obudowie... co prawda ten napinacz jest trochę inny bo ma nastawnik faz rozrzadu , czy logi wyklucza podniecie nastawnika ? Pozdro
niko12344 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 Dnia Wed Dec 21 2016 o 18:10, ?ukasz13 napisał: Jak to się stało, nagle zaczął wyrzucać błąd czy po jakiejś naprawie? Jak na pasku ok, i na łancuchu też, to trzeba zerknąc na klin na wale czy nie scięty, ewentualnie cos z napinaczem. No właśnie stało się tak że było robione ale zawieszenie heheh i po wymianie zawieszenia wyskoczył check engine ... jak dobrze wiemy czysty zbieg okoliczności bo jedno z drugim do siebie nic nie ma ... Dnia Wed Dec 21 2016 o 18:54, WYSKUN napisał: wrzuć zdjęcia na "vlep.pl" Może lepiej logi zrobić bo ustawienie górach wałków na 100% dobre 16 oczek , do tego lancuch wymieniony ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się