Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów


Gość xxxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Jest niedoladowanie...

Do sprawdzenia - wszystkie wezyki ukladu podcisnienia - najlepiej przedmuchac sprezonym powietrzem... oraz stan zaworu upustowego - wyglada jakby sie niedomykał.

Mozna sie podeprzec tym tematem :

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zostala Ci jeszcze jedna rzecz z mojego poprzedniego posta... :wink4:

Dodatkowo sprawdzilbym dokladnie szczelnosc dolotu...

Powodzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej .. ale chyba za bardzo kreciles srubka :naughty: ...

zobacz na wysterowanie zaworka n75 .... jest na maksa przy wyzszych obrotach .... a to nie dobrze ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej .. ale chyba za bardzo kreciles srubka :naughty: ...

zobacz na wysterowanie zaworka n75 .... jest na maksa przy wyzszych obrotach .... a to nie dobrze ...

dzięki spanky :hi:

mam mieszane uczucia co do kręcenia "śrubką"

podaję jeszcze logi, które robiłem koledze xxxxx - po lewej o półtora obrotu mniej wkręcone cięgno, po prawej o jeden obrót

c7fbdab8d355dbdf.jpg

zauważcie, że w logach po prawej cięgno było o pól obrotu więcej skrócone, a doładowanie jest mniejsze... :mysli:

co sugerujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest OK... :)

nie jest ok, bo zobacz ile czau trzeba, żeby dobić od 1500 do 4500 rpm... :kwasny:

słaba dynamika

pompa wtryskowa podcieka, może tu leży problem, już sam zgłupiałem

a może sprzęgło się kończy, wysoko już bierze hmmm

moje AHU potrzebuje 15s a 1z to prawie to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest OK... :)

nie jest ok, bo zobacz ile czau trzeba, żeby dobić od 1500 do 4500 rpm... :kwasny:

słaba dynamika

pompa wtryskowa podcieka, może tu leży problem, już sam zgłupiałem

a może sprzęgło się kończy, wysoko już bierze hmmm

moze i pompa,moze wtryski ... najpierw uszczelnij pompe ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest OK... :)

nie jest ok, bo zobacz ile czau trzeba, żeby dobić od 1500 do 4500 rpm... :kwasny:

słaba dynamika

pompa wtryskowa podcieka, może tu leży problem, już sam zgłupiałem

a może sprzęgło się kończy, wysoko już bierze hmmm

moze i pompa,moze wtryski ... najpierw uszczelnij pompe ...

no i zobaczylibyśmy 013 :wink4:

oczywiście jak pokażesz :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

013 jest ok dlatego nie wklejalem... 0,40 0,28

mam taki problemik że raz odpala spoko nawet po najgorszej nocy tak jak dzisiaj -13 i odpalil za raz... przejechalem z 10km, zgasilem chcialem jeszcze raz odpalic i pupa... gdzies za 3 przekreceniem kluczyka odpalil jakby paliwo nie dochodzilo musze pompowac pedalem gazu bo inaczej to by chyba nie odpalil, jak myslicie czy to pompa siada, regeneracja czy uszczelnienie tylko? bo pali też z 8litrow jak nie wiecej :P:D na podstawie tych logow da sie cos stwierdzic, czy jeszcze jakies mozna zrobic by sprawdzic pompe?? :kwasny:

aha... kąt wtrysku byl 30-34, po zmianie przy 90stopniach: 57-61.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...