Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB Szurające klocki i zmiana z 288 na 312


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Z uwagi na kończące się u mnie klocki, czas na małą zmianę. Chcę zmienić moje hamulce z seryjnych 288 na 312. Wiem że musze do tego kupić jarzma. Z tego co pamiętam to z modelu b6 ale mogę się mylić. Jak rozpoznać właściwe jarzma? Charakteryzują się czymś? No wyczytałem że oprócz jarzm to wiadomo, że do zestawu potrzebuję tarcz 312mm. Klocki i zaciski zostają te same ? Czy musze coś jeszcze zmienić ? Ponadto czy zwrócic na coś uwagę przy wymianie ? Posmarować coś gdzieś, jakieś nowe śruby ? Mam problem z hamulcami w lewym kole. Zawsze lekko szurają mi klocki o tarcze, jakby zacisk minimalnie nie odpuścił i lekko hamował na te koło. Na stacji siła hamowania wychodzi idealna. Jednak drażni mnie to a podczas mrozów słychac takie uporczywe piszczenie z tego koła. Po przyhamowaniu dzwięk znika. Dodam jeszcze że hamulce ogólnie mam dośc miękkie. Zero ubytków płynu itd. Czy przy wymianie tarcz i tych jarzm, warto rozłączyć zaciski i w jakiś sposób je zregenerować ? Nie mówię tu o malowaniu na czerwono :D tylko wymiana jakiś uszczelek czy coś w tym stylu. Czy przy zmianie hamulców z przodu, muszę coś zmienić też z tyłu ? Czy w ogóle mogę też zmienić tył na większe tarcze w taki łatwy sposób jak z przodu ? Dziękuję wszystkim za odpowiedź i przepraszam wszystkich za być może głupię pytania. Pozdtawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...