Skocz do zawartości
IGNOROWANY

instalacja TT APEXI i problem z oświetleniem bagażnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Pomóżcie z instalacją timera.
Nie chce rozbierać kiery, żeby dostać się do stacyjki, a więc:
Czerwonym wpiąłem się pod 12V z aku, o tutaj:
nlevrq.jpg
zielonym tutaj (nie sugerujcie się kolorem kabla, była robiona przedłużka)
1zwg6wz.jpg
czarnym do masy auta.

no i timer działa...ale wraz z wyciągnięciem kluczyka już nie działa :kwasny:
został

niebieski i nie do końca wiem gdzie go puścić
oraz
szary, który ma niby iść do ręcznego...hmm,no właśnie, jak to ominąć?
Nie raz ręczny po noce mi przymarzł :facepalm:
I jeszcze biały, ale zdaje się, że mi nie potrzebny

Druga zagwostka:
Nie działało mi podświetlanie bagażnika w podsufitce- znalazłem wadliwe lutowanie, natomiast wciąż mam problem z czerwono/białym na klapie bagażnika. Jest tam napięcie, ale tylko:
vf9ijb.jpg
i żaróweczka się nie zapala :kwasny:
help me :decayed:

Edytowane przez Erwin Makuch
Opublikowano (edytowane)

Co to jest TIMER...

oświetleniem bagażnika/klapy steruje mikrostyk w zamku.

jeśli świeci żarówka w suficie to również powinna oświecić lampka z klapy.

pamiętaj, że w autach sterowanie jest masą a nie plusem dlatego miernik pokazuje jakąś wartość.

musisz sprawdzić instalacje zgodnie z tym schematem.7753f1567e051883352bab87eb44179d.jpg

Gdzie....

W3 to Lampka bagażnika

W51 lampka tylnej klapy

J393 to MK

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka


DOCZYTAŁEM....

Znalazłem, takie coś.... gdzieś w sieci.

--------------------------------------------------------------

1. Nie wiem który kabel w stacyjce to staly plus (czyli czerwony w TT)....... ten bierzesz ze śruby...kolor CZERWONY
2. Nie wiem który kabel w stacyjce to "acc" (czyli niebieski w TT)................ przewód idący do stacyjki ...ŻÓŁTY/CZARNY
3. Nie wiem który kabel w stacyjce to "on" (czyli zielony w TT) ....................ten bierzesz ze stacyjki, Gruby Czarny przewód

I teraz trudniejsze:
4. Który w ECU to pin od O2 (czyli bialy w TT)
5. Który w ECU to pin od masy od O2 (czyli czarny w TT) ten zdaje się wpina do masy według schematu poniżej, GDY nie używamy czujnika i masy w ECU

----------------------------------------------------------------------------

co do szarego czyli ręczny, to wydaje mi się że zapięcie nawet na jeden ząbek dźwigni, skutkuje oświeceniem kontrolki ręcznego a jednocześnie klocki pozostają jeszcze daleko od tarczy hamulcowej... więc nie powinny ci być straszne mrozy.

http://www.apexi-usa.com/manuals/electronics/timer_wiring.pdf


80c27327d1e13a259e0246ccaf2a0228.jpg

a tutaj jak czytać dane schematy....

dla ułatwienia podam żeby nie szukać tyle..... czytać na stronie 34

http://zs1.katowice.pl/doki/L26.pdf

POLECAM
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez GreGoriO
Opublikowano

Co do zamka, to fis widzi otwartą klapę, więc chyba mikrostyk jest w porządku...

Światło w podsufitce zapala się tyko, gdy przełącznik ustawie w pozycji "1" (pyzy otwartej klapę jest ciemno) , natomiast w klapie bagażnika jest słabe napięcie i wcale się nie pali:/

Opublikowano

Mówiłem sprawdź według schematu.

Podaj masę na lampkę klapy. Na ZIELONO/BRĄZOWY.

Jeśli oświecą obie lampki to musisz szukać przerwy w MK

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Podłączyłem tt i mam problem. Wyciągam kluczyk i auto jakby gasło na ułamek sekundy...a czasami zdarza się, że zdąży zgasnąć nim timer zaskoczy.

Acc wynalazlem za bezpiecznikiem 39

Ktoś, coś? Macie podobnie?

Edytowane przez Erwin Makuch

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...