Erwin Makuch Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) Witam. Pomóżcie z instalacją timera.Nie chce rozbierać kiery, żeby dostać się do stacyjki, a więc:Czerwonym wpiąłem się pod 12V z aku, o tutaj:zielonym tutaj (nie sugerujcie się kolorem kabla, była robiona przedłużka) czarnym do masy auta.no i timer działa...ale wraz z wyciągnięciem kluczyka już nie działa został niebieski i nie do końca wiem gdzie go puścićoraz szary, który ma niby iść do ręcznego...hmm,no właśnie, jak to ominąć?Nie raz ręczny po noce mi przymarzł I jeszcze biały, ale zdaje się, że mi nie potrzebnyDruga zagwostka:Nie działało mi podświetlanie bagażnika w podsufitce- znalazłem wadliwe lutowanie, natomiast wciąż mam problem z czerwono/białym na klapie bagażnika. Jest tam napięcie, ale tylko:i żaróweczka się nie zapala help me Edytowane 27 Grudnia 2016 przez Erwin Makuch
GreGoriO Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) Co to jest TIMER... oświetleniem bagażnika/klapy steruje mikrostyk w zamku. jeśli świeci żarówka w suficie to również powinna oświecić lampka z klapy. pamiętaj, że w autach sterowanie jest masą a nie plusem dlatego miernik pokazuje jakąś wartość. musisz sprawdzić instalacje zgodnie z tym schematem. Gdzie.... W3 to Lampka bagażnika W51 lampka tylnej klapy J393 to MK Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka DOCZYTAŁEM.... Znalazłem, takie coś.... gdzieś w sieci. -------------------------------------------------------------- 1. Nie wiem który kabel w stacyjce to staly plus (czyli czerwony w TT)....... ten bierzesz ze śruby...kolor CZERWONY2. Nie wiem który kabel w stacyjce to "acc" (czyli niebieski w TT)................ przewód idący do stacyjki ...ŻÓŁTY/CZARNY3. Nie wiem który kabel w stacyjce to "on" (czyli zielony w TT) ....................ten bierzesz ze stacyjki, Gruby Czarny przewódI teraz trudniejsze:4. Który w ECU to pin od O2 (czyli bialy w TT)5. Który w ECU to pin od masy od O2 (czyli czarny w TT) ten zdaje się wpina do masy według schematu poniżej, GDY nie używamy czujnika i masy w ECU ---------------------------------------------------------------------------- co do szarego czyli ręczny, to wydaje mi się że zapięcie nawet na jeden ząbek dźwigni, skutkuje oświeceniem kontrolki ręcznego a jednocześnie klocki pozostają jeszcze daleko od tarczy hamulcowej... więc nie powinny ci być straszne mrozy. http://www.apexi-usa.com/manuals/electronics/timer_wiring.pdf a tutaj jak czytać dane schematy.... dla ułatwienia podam żeby nie szukać tyle..... czytać na stronie 34 http://zs1.katowice.pl/doki/L26.pdf POLECAMWysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Grudnia 2016 przez GreGoriO
Erwin Makuch Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 Co do zamka, to fis widzi otwartą klapę, więc chyba mikrostyk jest w porządku... Światło w podsufitce zapala się tyko, gdy przełącznik ustawie w pozycji "1" (pyzy otwartej klapę jest ciemno) , natomiast w klapie bagażnika jest słabe napięcie i wcale się nie pali:/
GreGoriO Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Mówiłem sprawdź według schematu. Podaj masę na lampkę klapy. Na ZIELONO/BRĄZOWY. Jeśli oświecą obie lampki to musisz szukać przerwy w MK Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Erwin Makuch Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Podłączyłem tt i mam problem. Wyciągam kluczyk i auto jakby gasło na ułamek sekundy...a czasami zdarza się, że zdąży zgasnąć nim timer zaskoczy. Acc wynalazlem za bezpiecznikiem 39 Ktoś, coś? Macie podobnie? Edytowane 30 Grudnia 2016 przez Erwin Makuch
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się