Skocz do zawartości
IGNOROWANY

" wypalony" full fis, zmiana zegarów z półlifta na polifta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej

Mam w swojej Audi full fis, który jest jaki jest po nagrzaniu wiadomo.

Licznik mam z zegarkiem analogowym (3,6,9,12) wskaźnikiem ładowania akumulatora, temp oleju . Prawdopodobnie półlifta o ile się nie mylę .

Moje pytanko to :

-Wymiana licznika na wersję z zegarkiem cyfrowym czyli poliftowa, z działającym fisem ( wyjdzie taniej niż wstawienie samego fisa )

- Co muszę mieć? Jakie informacje, narzędzia itp.

- Jak wygląda kodowanie immobiliser i czy faktycznie w moim modelu jest w zegarach

- Jak ma się sprawa do sygnalizacji na fosie otwartych drzwi? Czy po wymianie takowe info będzie ?

Jaki licznik szukać ?

Czekam na kilka wskazówek .

P.S wiem że na forum jest tego sporo, ale nie ma jasnej procedury po kolei co i jak, i informacje są na tyle rozbieżne że już sam nie wiem w co mam wierzyć .

Autko to diesel. Podsumowując, chciałbym wymienić licznik na możliwie najnowszy, z działającym fisem . A może i kontrolka otwartych drzwi.

Edytowane przez komarekanen
Opublikowano (edytowane)

Wkładając zegary z cyfrowym zegarkiem musisz przekadke kilku pinów zrobić i dołożyć szarą kostkę.

Na forum jest rozpiska pinów. adaptacja immo też cię nie ominie

Tu masz info jak zrobić adaptację i dodać sygnalizacje otwartych drzwi

https://www.dropbox.com/s/ewq7saahww0oqcb/Zamiana%20p%C3%B3%C5%82%20FIS%20na%20Full-FIS.pdf?dl=0

Ps.

Z niezanikającym fisem ciężko znaleźć licznik

Szukaj jedynie VDO

Edytowane przez Fazii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...