Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czarny Avant | hamulce tył


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie,

Na forum wylądowałem nie przez przypadek co zresztą widać po dacie rejestracji :) Konto założyłem jako użytkownik poprzedniej Audi 80 B4 z ABK pod maską. Tak się złożyło, że osiemdziesiątka znalazła kupca a a ja z dniem 11 listopada 2016 roku stałem się posiadaczem A4 B5 z legendarnym 1.9TDI, dla wtajemniczonych AFN :naughty: Samochód zresztą od forumowicza któremu zarzekłem, że temacik z autem wyląduje na forum :decayed:

Tak więc do rzeczy, jak wyżej sprawcą zamieszania jest A4 Avant z końcówki '96 w kolorze LY9B. Dla detailerów - tak, właśnie ten lakier :grin:

Wyposażenie:

-ABS i EDS

-centralny zamek z pilota z domykaniem szyb
-fabryczny alarm
-FIS
-podgrzewane przednie fotele
-kierownica i ręczny w skórze
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka

-podświetlane daszki przeciwsłoneczne.

-nagłośnienie Audi BOSE: Radio DELTA + 6x głośniki + 1x subwoofer w bagażniku
-klimatronik
-oświetlenie wnętrza LED
-duże prawe lusterko zewnętrzne

-czujniki parkowania tył

-ringi na zegarach
-antena CB
-immobilizer
-4x elektr. szyby
-podłokietnik przedni
-zawieszenie 1BE
-relingi

 

Zdjęcia z kupna:
upkjm47x.jpg cozzmgvl.jpgunu7q2gy.jpg 2vp7bhii.jpg w92g9ks9.jpg oeh4ndrq.jpg 339qpuo8.jpg

 

Planów jest dużo, nawet bardzo dużo więc na pewno Avancikowi nie będzie ze mną źle :banan:

 

---- Tylne Hamulce ----

 

Na tył wskoczyły nowe łożyska FAG, tarcze i klocki FERODO od kolegi Wandej, zaciskami zajął się Dev:


2beed99ace1f7140m.jpg

 

Polecam i dzięki chłopaki! :hi:

Edytowane przez bialas14
Opublikowano

Osobiście nie pasują mi znaczek S w zagaru od diesela i Slajny itd. Wyrzucić to, ledy i miodzio, ładna :) Bezawaryjności!

Opublikowano

jw ladna sztuka :)

Opublikowano (edytowane)

Na mody przyjdzie jeszcze czas, na początku postanowiłem zająć się stroną mechaniczną.
Pierwszy problemik – zaczeło lekko ubywać płynu hamulcowego. Winne były tylne zaciski – tradycja -wyrzucało płyn ośką od ręcznego. Decyzja szybka – zrzucamy tylne hamulce. Po drodze okazało się, że tylne tarcze swój „najlepszy czas” mają już dawno za sobą (co najlepsze – tarcze ori AUDI z 96 roku :D ).

a1f351e21ee1c624m.jpg 447439be08994faam.jpg

Do tego prawadnice stały – nie rozumiem jak przy zmianie klocków można do nich nie zajrzeć?
Krótka piłka – krótka rozmowa z Wandejem i lecą do mnie tarcze i klocki FERODO, do tego tylne łożyska FAG.

Zaciskami zajął się Dev i odwalił kawał solidnej roboty – wymienione uszczelniania, ośka ręcznego, piaskowanie, ocynk i malowanko proszkowe.
Do tego doszła wymiana płynu na ATE DOT4 SL6

1ffed8deb4b171e2m.jpg ff2407a401503b1cm.jpg 651fcd8907ff7f48m.jpg db45afb8d6ec1b54m.jpg

Zdecydowanie polecam chłopaków.

Tarcze pryśnięte cynkiem w sprayu od Valvoline. Środek gęsty, sprawdzimy wytrzymałość 

eb2660fad7b6f91fm.jpg

Wszystko złożone i odpowietrzone 

2beed99ace1f7140m.jpg

 

Edytowane przez bialas14

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...