bialas14 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Witajcie, Na forum wylądowałem nie przez przypadek co zresztą widać po dacie rejestracji Konto założyłem jako użytkownik poprzedniej Audi 80 B4 z ABK pod maską. Tak się złożyło, że osiemdziesiątka znalazła kupca a a ja z dniem 11 listopada 2016 roku stałem się posiadaczem A4 B5 z legendarnym 1.9TDI, dla wtajemniczonych AFN Samochód zresztą od forumowicza któremu zarzekłem, że temacik z autem wyląduje na forum Tak więc do rzeczy, jak wyżej sprawcą zamieszania jest A4 Avant z końcówki '96 w kolorze LY9B. Dla detailerów - tak, właśnie ten lakier Wyposażenie: -ABS i EDS -centralny zamek z pilota z domykaniem szyb -fabryczny alarm -FIS -podgrzewane przednie fotele -kierownica i ręczny w skórze -elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka -podświetlane daszki przeciwsłoneczne. -nagłośnienie Audi BOSE: Radio DELTA + 6x głośniki + 1x subwoofer w bagażniku -klimatronik -oświetlenie wnętrza LED -duże prawe lusterko zewnętrzne -czujniki parkowania tył -ringi na zegarach -antena CB -immobilizer -4x elektr. szyby -podłokietnik przedni -zawieszenie 1BE -relingi Zdjęcia z kupna: Planów jest dużo, nawet bardzo dużo więc na pewno Avancikowi nie będzie ze mną źle ---- Tylne Hamulce ---- Na tył wskoczyły nowe łożyska FAG, tarcze i klocki FERODO od kolegi Wandej, zaciskami zajął się Dev: Polecam i dzięki chłopaki! Edytowane 26 Czerwca 2017 przez bialas14
SwogONE Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Osobiście nie pasują mi znaczek S w zagaru od diesela i Slajny itd. Wyrzucić to, ledy i miodzio, ładna Bezawaryjności!
bialas14 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Na mody przyjdzie jeszcze czas, na początku postanowiłem zająć się stroną mechaniczną. Pierwszy problemik – zaczeło lekko ubywać płynu hamulcowego. Winne były tylne zaciski – tradycja -wyrzucało płyn ośką od ręcznego. Decyzja szybka – zrzucamy tylne hamulce. Po drodze okazało się, że tylne tarcze swój „najlepszy czas” mają już dawno za sobą (co najlepsze – tarcze ori AUDI z 96 roku ). Do tego prawadnice stały – nie rozumiem jak przy zmianie klocków można do nich nie zajrzeć? Krótka piłka – krótka rozmowa z Wandejem i lecą do mnie tarcze i klocki FERODO, do tego tylne łożyska FAG. Zaciskami zajął się Dev i odwalił kawał solidnej roboty – wymienione uszczelniania, ośka ręcznego, piaskowanie, ocynk i malowanko proszkowe. Do tego doszła wymiana płynu na ATE DOT4 SL6 Zdecydowanie polecam chłopaków. Tarcze pryśnięte cynkiem w sprayu od Valvoline. Środek gęsty, sprawdzimy wytrzymałość Wszystko złożone i odpowietrzone Edytowane 26 Czerwca 2017 przez bialas14
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się