kubajvc Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) Witam. Ostatnio strasznie zaczeła mi palic audi . trasa jadac ekonomicznie 8 litrow miasto 12 do 12,5 masakradodatkowo troche głosno chodzi i wydaje mi sie ze jakos słabo przyzpiesza. kiedys nie musiałem redukowac na trasie podczas wyprzedzania a teraz muszeProsze o analize logówstatyczny 003 w 70 sekundzie dodalem lekko gazui pusciłem i dopiero zaczeło sie chyba prawidłowo logowac bo cos sie przywiesiło statyczne000http://vaglog.pl/log-000_VAc967.html001http://vaglog.pl/log-001_cSICB.html003http://vaglog.pl/log-003_0Y7jXW.html004http://vaglog.pl/log-004_v950P.html007http://vaglog.pl/log-007_yjj0Kkj.html013http://vaglog.pl/log-013_2olCDIh.html018http://vaglog.pl/log-018_511WziK.html023http://vaglog.pl/log-023_c2F0cy.htmldynamiczne001http://vaglog.pl/log-001_9lgJ7i.html003http://vaglog.pl/log-003_I0QSD.html004http://vaglog.pl/log-004_W0YD6.html008http://vaglog.pl/log-008_x37GbS.html010http://vaglog.pl/log-010_jS74P.html011http://vaglog.pl/log-011_nfT4T5.htmlBardzo prosze o wszelkie informacje . Dziekuje z góry Edytowane 1 Stycznia 2017 przez kubajvc
kaczorvw Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Wałek rozrządu się prawdopodobnie skończył.
kaczorvw Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Szklana kula. Zdejmij pokrywkę i sprawdź - na jakim oleju jeździsz ? Z Kolegi opisu tak na wstępie wychodzi - spalanie i głośna praca.
kubajvc Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2017 motul specyfic . olej zmieniamy 2 razy w roku bez kilometrów . a logi ? patrze ze wszystko w widełkach . ale wolalbym zeby ktos je jeszcze przeanalizował .
kaczorvw Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) No sam sobie odpowiadasz - logi nie pokażą mechanicznej usterki wałka. Gdyby na przykład kompresja siadała w cylindrach - owszem widać wtedy po pompkach. Z doświadczenia stawiam wałek i rozwalone popychacze. Może nie mam racji ale sprawdzenie tego nie boli, a jeśli nawet to naprawa nie jest jakimś kosmicznym kosztem. Przebieg jaki ? Edytowane 1 Stycznia 2017 przez kaczorvw
kubajvc Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2017 Przebieg wg licznika 230 tysiecy ALE to wg licznika . lecz nie bede sie upierał co do oryginalnosci . sprawdzenie pewnie boli pare dobrych stówek bo pewnie trzeba sciagnac wałek ?
kaczorvw Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zdjąć pokrywkę wystarczy i obrócić walem. Wytarte krzywki widać gołym okiem - koszt z nową uszczelką jakieś 50 zł jeśli nie mam racji, naprawa drożej już niestety - wałek, popychacze i rozrząd jeśli nie był ostatnio robiony.
kubajvc Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2017 czyli samego wałka nie trzeba wymieniac w razie czego ? a ile moze kosztowac wymiana ? jakie to sa pieniadze ?
kaczorvw Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zepsuta krzywka niszczy popychacz. Dla pewności wymieniamy wszystkie 8 Wałek - 500 dobrej jakości, ewentualnie czasem można trafić używkę za ok 200-250 Popychacze - 240 zł Panewki wałka ok 140 zł Jak rozebrane warto uszczelki pompek wymienić - 150 Rozrząd - 500 za komplet z pompą (firmowe nie chińskie z allegro) Robota w granicach 500 u ogarniętego mechanika Cyfra się robi ale jak olejesz to potrafi nawet ukruszyć zawór i zrobić bałagan w całym silniku.
kubajvc Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2017 Cyfra dosyc spora . ale chciałbym zeby ktos jeszcze zerknał na te logi ktore wyslalem . moze cos jesscze wyjdzie z logów ?
Toskańczyk Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 We Wrocku za taki zestaw w VAG SERWIS za części chcieli 970 zł na częściach INA a wałek kolbensmith, natomiast za wymianę 600 zł oczywiście bez rozrządu -Kompletny zestaw: wałek rozrządu, panewki wałka, uszczelniacz wałka,komplet popychaczy hydraulicznych
kubajvc Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2017 pytanie tylko czy to faktycznie wałek . moze przepływomierz albo wtryski leja albo cos innego . moze ktos zerknac na logi i zobaczyc czy w logach wszystko jest ok ?
lukirks83 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zepsuta krzywka niszczy popychacz. Dla pewności wymieniamy wszystkie 8 Wałek - 500 dobrej jakości, ewentualnie czasem można trafić używkę za ok 200-250 Popychacze - 240 zł Panewki wałka ok 140 zł Jak rozebrane warto uszczelki pompek wymienić - 150 Rozrząd - 500 za komplet z pompą (firmowe nie chińskie z allegro) Robota w granicach 500 u ogarniętego mechanika Cyfra się robi ale jak olejesz to potrafi nawet ukruszyć zawór i zrobić bałagan w całym silniku. Wałek za 500 zł??to masz bardzo dobre ceny ja kupiłem Ruville za 650 po zniżkach
michcio1985 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ja mam podtarta krzywke na 4 cylindrze na zaworze wydechowym a mimo to wartosci mierzone są blisko ideału. Obstawialbym raczej kulejace pompki. 12l to bardzo duzo ropy do przepalenia. W 001 widac ze ma zwiekszona dawke i wszystki bipy na plusie takze paliwo leje sie strumieniem. Zacznij robotę od zmierzenia kompresji, potem organoleptyczna weryfikacja co sie dzieje pod pokrywa glowicy Silnik nie kopci? Hamulec nie trzyma? Nie grzebales ostatnio przy filtrze powietrza? Mi sie ostatnio zdarzylo nie zalozyc gumy na puche filtra i tak jezdzilem, silnik zrobil się ciut glosniejszy mocy ubylo a spalanie wzroslo tyle ze u mnie to troche inna bajka bo inny sterownik. I nie zmienia faktu ze masz cos z pompkami. Od 0.6 korekcji to jest juz cos na rzeczy.
lukirks83 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 wtryski nie maja takich zły korekcji, pierwsze zmierz kompresję silnika a potem sprawdz wtryski na stole pobierczym i przy okazji zobaczysz w jakim stanie jest wałek
kubajvc Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2017 Nie da sie tego sprawdzic w jakis inny sposob bez rozkrecania ? sam tego nie sprawdze a u mnie w miescie nie ma normalnych mechanimów tylko wymieniacze . jak pojade z problemem ze mam podejrzenie ze wtryski leja to beda chcieli od razu wymienic na nowe znajac zycie . mowicie o zwiekszonej dawce w 001 ale czy to powod lania wtryskow ? kompresje chyba mechanik zmierzy bez problemu na poczekaniu prawda ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się