Endriu90 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Witam Mam taki problem na początku skrzynia cvt multitronic weszła w tryb awaryjny. Po podłączenia wyszedł błąd 17090 po skasowaniu tego błędu dalej występuje lecz skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny. Chodzi normalnie, lecz czasem nie podświetla na jakim biegu(deska rozdzielcza) jest i nie mogę ręcznie zmieniać biegów. Czasem zacina się na wstecznym i nie załączają się światła cofania, a teraz czy to może być wina sterownika skrzyni a może przełącznik wielofunkcyjny i teraz zastanawiam się czy wysłać sterownik do ozorków czytałem że ponoć tam dobrze robią lecz czy to na pewno to wina sterownika może być. Jak sądzicie ?? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
Endriu90 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 On 5.01.2017 at 3:17 PM, Endriu90 said:
salamon Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Właściwie to masz odpowiedz w swoim pytaniu 17090 Czujnik trybu pracy (P/N/D itd.) skrzyni biegów (F125). Niezrozumiały sygnał. Tak na szybko znalezione Błąd czujnika F125 to usterka mechaniczna - resetem kompa jej nie naprawisz. Tryb awaryjny kasujesz wyłączając zapłon (na kilka minut) - jeśli po ponownym włączeniu zapłonu sterownik dokona analizy i nie zobaczy usterki wtedy jest OK. Pęknięty lut pracuje generując niezrozumiały dla czujnika Halla sygnał - wlecisz w jakąś dziurę, drut się przestawi i zostanie w tej pozycji dłużej niż 2 sek - sterownik znów wygeneruje błąd F125 a że jest to traktowane jako poważna usterka, pojawi się tryb awaryjny (sygnalizacja na FIS i ograniczenie mocy silnika). Edytowane 13 Stycznia 2017 przez salamon
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się