sous1111 1 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, Dwa krotkie pytania. 1) co trzeba jeszcze kupić, aby zmienić k03 na k03s ????, 2) czy jak juz zmienię na k03s ( jeszcze bez zmian w sofcie), można jakis czas tak jeździć czy auto straci na mocy ? [Okolo pół roku] Pozdrawiam Edytowane 7 Stycznia 2017 przez sous1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dynamiquedci 2 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Wtryski benzynowe. Ale po ich zmianie musisz korygować soft. Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Tzn chodzi mi głównie o przyłącza do turbiny. Węże, przewody . Ryra od przeplywomierza do turbiny ta sama ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 wsio pasuje z k03>k03s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 A powiedzcie mi czy jak zamontuje k03s to bedzie spadek mocy ? Czy mogę narazie sobie tak jeździć i nie zauważe różnicy ? Pytam dlatego, gdyż na zrobienie mapy chcę pojechać dopiero jak bede mial wszystko ogarniete sprzeglo, tip, fmic itp itd ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 To po co chcesz turbo zmieniać jak soft za pół roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Bo moje musze zregenerować. A po co płacić dwa razy ? Wiec zamiast regenerować teraz swoje od razu kupilbym k03s Edytowane 10 Stycznia 2017 przez sous1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 ubogo będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Będzie dobrze, bez przesady, jak gruszka naciągnięta bedzie normalnie to ecu sobie sam dostosuje wysterowanie n75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian242424 13 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Mam to samo pytanko, czeka mnie prawdopodobnie regeneracja turbo w BFB, chciałbym wsadzić od razu zregenerowane K03s, tylko czy do momentu zrobienia softu (okolice wakacji) będę mógł na tym normalnie śmigać? Od razu chciałbym zapytać ile byłbym w stanie wykręcić na tym K03s? Na turbinie z BFB (K03?), DP, 2xIC, wtryski BEX będzie to w okolicach 210KM ile bym uzyskał na K03s? 230-240KM? Jest sens takiej przeróbki czy lepiej regenerować tą co mam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Nie uzyskasz tego na wtryskach z BEX i k03s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się