pablo666 0 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Mam mały problem ponieważ nie bardzo wiem jaka jest przyczyna, moja A4-ka ostatnio coraz cześciej dymi na ciemno z wydechu (przeważnie jak ruszam i to zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku), nie zauważyłem żeby ubywało oleju, jeżeli ktoś może mi coś podpowiedzieć to z góry dzięki. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 14-03-2007, 09:50 ] temat dodany do FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 zrób diagnostykę VAGiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajmondo 0 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Ja miałem kiedyś coś takiego w Astrze i okaząło się, że to wina uszczelki pod głowicą (straszyli przez sprawdzeniem, że bardziej optymistyczna wersja to pęknięty blok). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kezsotrab 0 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Miałem wcześniej podobny problem w Vectrze. Okazało sie że wtryskiwacze były źle ustawione i silnik nie spalał zbyt dużej dawki paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ? Sprawdź szczelność dolotu, zdiagnozuj auto VAGiem i wszystko będzie jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ? stanowczo NIE :exclaim: PS na jakimś forum kiedyś widziałem tekst który brzmiał mniej więcej tak: w audi każde kółko oznacza 100kkm przejechane bez problemów, w oplu już pierwsze jest przekreślone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo666 0 Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 DZięki za porady jak mozecie to dajcie mi jakiś namiar na diagnostyka w wawie, a co do samochodów to miałem wcześniej małuszka, poldka, megane i wkońcu A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajmondo 0 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ? Ja tak, jeździłem kiedyś asterką. Sprzedałem gdy miała już prawie 260 tys. km przejechane - to info dla SebMis :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 A ja myślę że powstała jakaś dziurka w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 zakasaj reakwy i pomacaj gumowe rury (dolot) ..... :twisted: a i pełana diagnoza Vag'iem by sie przydała ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo666 0 Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 mam nadzieję ze w tym tygodniu uda mi się od-VAG-ować mojego "demona" pozdro :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basen 0 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 moim zdaniem masz wyjechana turbine. sprwadz lopatki albo ja przeczysc. moze przepuszczac i wydalac tylem heheh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 moze przepuszczac i wydalac tylem ale co mialaby przepuszczac?? oliwe?? ...hmm - tak to by raczej na bialo dymilo. Obstawiam jednak na dziureczke w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basen 0 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 mialem podobny przypadek. na bialo dymi jak uszczelka poszla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo666 0 Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 jutro jestem ustawiony z Rogalotti może vag coś pokaże pozdro :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 słuszna koncepcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 bialo dymi jak uszczelka poszla ktora uszczelka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 jutro jestem ustawiony z Rogalotti może vag coś pokażepozdro :twisted: Dziwne podejście skoro ludzie ci radzą pomacanie dolotu bo najprawdopodobniej masz nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek66 0 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 U mnie też pojawiał sie dym, a przy uszczenianiu pompy i analizie VAG wyszło, że mam zacięty zawór recyrkulacji spalin. Przy dobrym butowaniu silnik dusił się własnymi spalinami. Dawkę też miałem zbyt dużą (ma być 5 mgl/h a ja miałem 12 mgl/h) na wolnych obrotach. Dolot mam szczelny. Po rozruszaniu zaworka i ustawieniu daweczki autko zyskało na mocy (tak mi się wydaje) i nie kopci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 U mnie też pojawiał sie dym, a przy uszczenianiu pompy i analizie VAG wyszło, że mam zacięty zawór recyrkulacji spalin. Przy dobrym butowaniu silnik dusił się własnymi spalinami. Dawkę też miałem zbyt dużą (ma być 5 mgl/h a ja miałem 12 mgl/h) na wolnych obrotach. Dolot mam szczelny. Po rozruszaniu zaworka i ustawieniu daweczki autko zyskało na mocy (tak mi się wydaje) i nie kopci. To jest do wykrycia na VAGu ale diagnozowanie zaczyna się od najprostszych czynności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się