Jump to content
IGNORED

[B5 1Z] Dymi na ciemno podczas jazdy.


pablo666

Recommended Posts

Mam mały problem ponieważ nie bardzo wiem jaka jest przyczyna, moja A4-ka ostatnio coraz cześciej dymi na ciemno z wydechu (przeważnie jak ruszam i to zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku), nie zauważyłem żeby ubywało oleju, jeżeli ktoś może mi coś podpowiedzieć to z góry dzięki.

:a4fan::evil:

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 14-03-2007, 09:50 ]

temat dodany do FAQ

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem kiedyś coś takiego w Astrze i okaząło się, że to wina uszczelki pod głowicą (straszyli przez sprawdzeniem, że bardziej optymistyczna wersja to pęknięty blok).

Link to comment
Share on other sites

Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ? :lol:

Sprawdź szczelność dolotu, zdiagnozuj auto VAGiem i wszystko będzie jasne.

Link to comment
Share on other sites

Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ?

stanowczo NIE :exclaim:

PS

na jakimś forum kiedyś widziałem tekst który brzmiał mniej więcej tak:

w audi każde kółko oznacza 100kkm przejechane bez problemów, w oplu już pierwsze jest przekreślone :D
Link to comment
Share on other sites

DZięki za porady jak mozecie to dajcie mi jakiś namiar na diagnostyka w wawie,

a co do samochodów to miałem wcześniej małuszka, poldka, megane i wkońcu A4

Link to comment
Share on other sites

Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ? :lol:

Ja tak, jeździłem kiedyś asterką. Sprzedałem gdy miała już prawie 260 tys. km przejechane - to info dla SebMis :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

A ja myślę że powstała jakaś dziurka w dolocie. :wink:

Link to comment
Share on other sites

zakasaj reakwy i pomacaj gumowe rury (dolot) ..... :twisted:

a i pełana diagnoza Vag'iem by sie przydała ...

Link to comment
Share on other sites

mam nadzieję ze w tym tygodniu uda mi się od-VAG-ować mojego "demona" ;)

pozdro :a4fan: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

moze przepuszczac i wydalac tylem

ale co mialaby przepuszczac?? oliwe?? ...hmm - tak to by raczej na bialo dymilo.

Obstawiam jednak na dziureczke w dolocie

Link to comment
Share on other sites

jutro jestem ustawiony z Rogalotti może vag coś pokaże

pozdro :a4fan: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

jutro jestem ustawiony z Rogalotti może vag coś pokaże

pozdro :a4fan: :twisted:

Dziwne podejście skoro ludzie ci radzą pomacanie dolotu bo najprawdopodobniej masz nieszczelność.

Link to comment
Share on other sites

U mnie też pojawiał sie dym, a przy uszczenianiu pompy i analizie VAG wyszło, że mam zacięty zawór recyrkulacji spalin. Przy dobrym butowaniu silnik dusił się własnymi spalinami. Dawkę też miałem zbyt dużą (ma być 5 mgl/h a ja miałem 12 mgl/h) na wolnych obrotach. Dolot mam szczelny. Po rozruszaniu zaworka i ustawieniu daweczki autko zyskało na mocy (tak mi się wydaje) i nie kopci.

Link to comment
Share on other sites

U mnie też pojawiał sie dym, a przy uszczenianiu pompy i analizie VAG wyszło, że mam zacięty zawór recyrkulacji spalin. Przy dobrym butowaniu silnik dusił się własnymi spalinami. Dawkę też miałem zbyt dużą (ma być 5 mgl/h a ja miałem 12 mgl/h) na wolnych obrotach. Dolot mam szczelny. Po rozruszaniu zaworka i ustawieniu daweczki autko zyskało na mocy (tak mi się wydaje) i nie kopci.

To jest do wykrycia na VAGu ale diagnozowanie zaczyna się od najprostszych czynności.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...