gordi123 0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 problem jest tego typu,ze prawe przednie kolo ma zly kat, co czuc podczas jazdy, sciaga lekko w prawo i widac po oponie, myslalem ze to zbieznosc,ale ta jest dobra, badanie pokazalo ze kat nie jest w tolerancji, poprzednie badanie(ok 2 lata wstecz) i ustawianie zbieznosci po wymianie wahaczy wyszlo ksiazkowo auto nie mialo żadnych kolizji,mechanik u ktorego stołuje sie wie co robi, duze doswiadczenie,wiedza, ufam mu, ale tu nie widzi nic co mogloby wplynac na kąt, zaczelismy od zrotnicy ale wymiana tej nic nie dala, jest identycznie jakies pomysly? bo jak nie to skonczy sie jakims piłowaniem otworow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japycz1 0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Ale który kąt masz nie w normie, bo koło możesz mieć odchylone w pionie, albo np kąt wyprzedzenia koła może być zły. Najłatwiej pojechać na geometrię komputerową(u mnie koszt koło 30-40zł) i Ci powiedzą co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordi123 0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) w pionie, bylem na geometrii komputerowej i pokazalo mi wlasnie ze w pionie jest poza tolerancja, nie mam teraz wydruku bo jest u mechanika Edytowane 9 Stycznia 2017 przez gordi123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_lbn 7 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Dobry mechanik jeśli proponuje "jakieś piłowanie otworów" Ciekawy jestem których Koło może się położyć w negatyw m.in. na skutek siadającej sprężyny czy amora. W pozytyw już nieco trudniej, ale nie ma siły- jeśli kiedyś wyszło książkowo, a teraz kąt poleciał tak że aż tnie oponę, to coś jest uszkodzone albo zużyte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordi123 0 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 wewnetrzna strona opony jest podcieta, wahacze byly wymienianie pewnie nie dalej jak 25 tys temu, zadnych stukow,cisza gosc wie duzo, diagnozy jego zawsze byly sluszne, wie co mowi i robi. nie nadzialem sie jeszcze, a ok 10 lat robie u niego i chyba z 15 aut z mojego otoczenia znam, ktore serwisuje, na pewno prowadze auto z wiekszym zaufaniem niz do ASO ktore jest niedaleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Jeżeli było ok a teraz jest nie ok to na zmianę kąta PK z przodu w b6 ma znaczenie zwrotnica/łożysko, górne wahacze (wybite/zużyte gumy na nich) ewentualnie dolny prosty wahacz oraz sanki zawieszenia. amory / sprezyny / mocowanie amora nie ma nic do tego. Edytowane 10 Stycznia 2017 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_lbn 7 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Jeżeli było ok a teraz jest nie ok to na zmianę kąta PK z przodu w b6 ma znaczenie zwrotnica/łożysko, górne wahacze (wybite/zużyte gumy na nich) ewentualnie dolny prosty wahacz oraz sanki zawieszenia. amory / sprezyny / mocowanie amora nie ma nic do tego. Z rozpędu napisałem jak jest przy pojedynczym wahaczu i kolumnie - ale racja, na wielowahaczu amor i sprężyna tego nie spowodują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Takie kąty często się przestawiają jak wjedziesz w porządną dziure. Szczała dostanie i się przestawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordi123 0 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 wahacze byly wymienione, zwrotnica rowniez i jest identycznie, łożysko ktore? jezeli chodzi o to w zwrotnicy bylo razem z nowa(używaną) sanki,ale to wtedy chyba powinny dwa koła sie przestawic Karaluch8 gdzie sie przestawiaja, bo w b8 niema gdzie, bez uszkodzen zwrotnicy czy wahaczy,a to jest wykluczone, felga nie jest kwadratowa,a mam profil 50, wiec felga tez by byla uszkodzona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 ława zawieszenia jest na tulejach które maja owalne otwory - kat pochylenia koła ustawia sie własnie popuszczajac 4 sruby ławy i przesuwajac ją prawo/lewo przestawiasz kąt poch.koła - czyli musisz z drugiej str.koło połozyc aby z tej nie poprawnej poszło w tolerancje -rozumiesz....?? jak juz kąt mamy ustawiony -bierzemy sie za kąt poch.oci tylnej potem zbierznosc osi tylnej i na koniec zbierznosc kół przednich. ogolnie ci co robią geometrie to leniuchy - zbierznośc i won... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się