Skocz do zawartości

japycz1

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O japycz1

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia japycz1

0

Reputacja

  1. Cześć. Potrzebuję podpowiedzi bo czytam i dalej nie wiem co zrobić. Mam a4 b5 lift z 2000 roku z seryjnymi xenonami w światłach mijania, spryskiwaczami i poziomowaniem. Świeci to tak sobie i zastanawiam się nad dwiema opcjami: 1. regeneracja odbłyśników + nowe żarniki, 2. wymiana soczewek na coś innego. Nie chce "bixenonów" ledów i innych cudów, ma zostać to co jest. Ewentualnie jeśli np soczewki i odbłyśniki od b7 czy innego modelu pasują i można je bez większych przeróbek założyć to mogłoby to być ciekawą alternatywą. Tylko tutaj nie do końca wiem co dokładnie będzie mi potrzebne. Jest w stanie ktoś podpowiedzieć coś odnośnie tych dwóch opcji? może polecić kogoś konkretnego? zależy mi żeby to nie kosztowało majątku a przy tym żeby coś widział podczas jazdy w zimowe wieczory. Oczywiście bez oślepiania innych.
  2. Serwis elektroniki: komputery, nawigacje GPS, telewizory, amplitunery, projektowanie urządzeń elektronicznych pod konkretne(zazwyczaj dziwne :D) wymagania, głównie w oparciu o mikro-kontrolery. Kontakt PW.
  3. Ja dałem jesienią się skusić na cały komplet wahaczy od SKV. Najpierw planowałem wymienić tylko 2 i 2 tulejki ale jak miałem wszystko to założona została całość. W tym momencie zrobiłem około 10k km i jak narazie nie mam zastrzeżeń. Zdjęć nie wrzucam bo w sumie nic ciekawego nie pokażą. Za cenę za jaką sprzedają ten komplecik to naprawdę można go polecić. No i sam fakt rabatu dla forumowiczów to miły akcent. Ciekaw jestem czy tak samo będę uważał za jakiś dłuższy czas, ale na pewno w tym momencie kupił bym to samo drugi raz.
  4. Do konca produkcji modelu B5, czyli do 2001 roku napewno. Potem zastąpiły go AWX i AVF, BKE oraz słabsze AVB. Nie wykluczone że w innych markach wystepował dłużej
  5. Suchy nigdy nie będzie. Musiałbyś mieć nowe turbo to byłby przez chwile. Turbosprężarka pracuje na poduszce olejowej i siłą rzeczy jakaś tam część tego oleju musi uciec. Kwestia tego ile ucieka. Jeśli po odkręceniu rury od intercoolera z dołu masz po prostu wilgotne węzę to tragedii nie ma. Jeśli sie leje ciurkiem to czas myśleć o regeneracji lub wymianie.
  6. napiecie 11,5V dla akumulatora, o ile jest prawidłowe oznacza ze jest rozładowany.
  7. Pomiar rezystancji daje tylko ogólny zarys tego jak zachowuje się świeca. Żeby mieć lepszy obraz to amperomierz na prąd stały(zakres 20A, a najlepszy byłby cęgowy), ważne żeby odpowiednio podłączyć przewody w multimetrze, minus na świece czerwony na plus w akumulatorze i obserwować wartość prądu. Powinna stopniowo spadać w miare rozgrzewania się swiecy. Nie polecam trzymac za długo lub jak pokaże przekroczenie zakresu.
  8. Ale który kąt masz nie w normie, bo koło możesz mieć odchylone w pionie, albo np kąt wyprzedzenia koła może być zły. Najłatwiej pojechać na geometrię komputerową(u mnie koszt koło 30-40zł) i Ci powiedzą co i jak.
  9. jak ktos nie ma multimetru to albo sie nie zabiera za robienie czegokolwiek z pradem, albo kupuje w najbliższym markecie za cene mniejszą od najtańszej flaszki wódki.
  10. bierzesz multimetr. Te 3 piny które mają przejscie do obudowy to masa, a te 3 które nie maja to plus. Cała filozofia. od strony kabla jest minus o ile dobrze pamietam.
  11. japycz1

    Turbo w 1.9 TDI 130km

    Może ta turbina była regenerowana i ma założony inny wałek? albo druga bardziej prawdopodobna opcja, poprzednia zdechła a ta była najtańszym wariantem jaki udało się znaleźć
  12. Na badaniu nikt nie będzie Ci tam zaglądał. Jedyne co to zawartość poszczególnych substancji w spalinach będzie przekroczona. A to akurat można sprawdzić łatwo.
  13. idzie zima, pamietaj że po zaślepieniu podczas pracy na biegu jałowym(np w korku) będzie się wolniej nagrzewał.
  14. japycz1

    [b5 AJM]

    To drugie to odma, odpowietrzenie skrzyni korbowej. To "normalne" ze z niej cieknie.
  15. i co to niby da? poprawnie działający egr zamyka sie w momencie jak dodasz gazu. Wolna odma wpływa na moc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...