art1122 1 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) tam też wszystko bezpieczniki sprawdzone i przemierzone są tam 3 albo 4 bezpieczniki od centralnego sterownika układu komfortu (j393) i 2 od sterownika elektrycznego hamulca postojowego (j540) (czyli 2 błędy które mam) Stan aku sprawdziłem dziś ale od soboty ciągle cos przy aucie robię więc mógł się rozładować. Auto nie chce nawet zakręcić, od razu po wciśnięciu drugi raz kluczyka wyłącza się wszystko w tym poradniku na 27 stronie są niby te sterowniki https://www.dropbox.com/s/z4dyq8olj6236w5/2 Zestawienie sterownikow A4 B8.pdf?m z tym że u mnie tego J540 nie ma albo wygląda całkiem inaczej niż na zdjęciu Edytowane 17 Stycznia 2017 przez art1122 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 a czy sprawdzałeś miernikiem pod sterownikiem silnika te bezpieczniki czy tylko wzrokowo? miernik zawsze Ci powie czy masz przepływ prądu, czy gdzieś obwód nie jest przerwany. Wszystko na zapłonie sprawdzaj. Sterownik hamulca to będzie taka mała skrzyneczka (10x14cm) leżąca zaraz przed zaciskami bezpieczników. Musi tam być. A nad sterownikiem hamulca będzie moduł komfortu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art1122 1 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Posprawdzam to wszystko wieczorem albo rano i dam znać. Sterowniki już zlokalizowanym. Nie stanie się nic jak będę sprawdzał miernikiem te bezpieczniki na włączonym zapłonie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekm 0 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 naładuj najpierw akumulator do prawidłowego stanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art1122 1 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Po odłączeniu akumulatora i naładowania trzeba go kodować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 2 godziny temu, art1122 napisał: Po odłączeniu akumulatora i naładowania trzeba go kodować? Aku ładuje się na samochodzie z przodu pod maską ,nie z tyłu w bagażniku ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art1122 1 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 10 minut temu, skotmen napisał: Aku ładuje się na samochodzie z przodu pod maską ,nie z tyłu w bagażniku ! Raczej nie wykonalne. Auto stoi pod blokiem .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reklama_rrr 0 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 niektóre firmy taksówkarskie posiadają w ofercie możliwość podładowania aku odnośnie wskazanych błędów - mam identyczne w przypadku gdy jeden z obwodów jest niedomknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Nic się nie stanie jak będziesz mierzył na zapłonie. Przewieź gdzieś auto bo ciężko Ci będzie na zewnątrz cokolwiek sprawdzić w instalacji, a moim zdaniem trzeba szukać problemu gdzies w przerwanym obwodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art1122 1 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Po 3 tygodniach problem został rozwiązany. Dodam bo kiedyś w przyszłości może się komuś przydać. Miałem uszkodzony sterownik silnika i do tego zwarcie na komputerze bcm (w bagażniku). O ile w uszkodzenie sterownika wierzę o tyle w zwarcie na komputerze bcm nie koniecznie. Ze sterownikiem silnika nie potrafiłem się połączyć ani mój mechanik (ze swoim komputerem podjechał i tu mam pewność 100 % bo byłem świadkiem). Po naprawie sterownika i podłączeniu do auta mechanik stwierdził że jest zwarcie na komputerze bcm. Po 2 tygodniach naprawy (1 tydzień stał pod blokiem) wszystko działa i auto jeździ ( na razie 400 km przejechałem ale mam nadzieje że problem nie wróci ...). Dodam jeszcze że koszt naprawy sterownika 800 zł, naprawa komputera bcm 400 zł i diagnostyka 300 zł, łącznie 1500 zł. Z ciekawkości napisałem do serwisu Audi ile kosztuje nowy sterownik silnika i kodowanie. W odpowiedzi dostałem : sterownik silnika 4153 zł i kodowanie 450 zł . Edytowane 5 Lutego 2017 przez art1122 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 A tak z ciekawosci co tam polecialo w tym sterowniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 jaki ten sterownik made in Taiwan??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiekQ5 1 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 miałem identyczna sytuację co kolega art1122 opisał. U mnie było problem z EGR. Wtyczkę wyjęłam od zaworu egr i wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się