Skocz do zawartości

reklama_rrr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O reklama_rrr

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    południe

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia reklama_rrr

0

Reputacja

  1. czy mógłbyś opisać dokładniej dlaczego padło na dwumas i jak bardzo był on zużyty? czy poza tym miałeś inne objawy?
  2. Zapisuje się dystans od ostatniego razu (do sprawdzenia w VCDS 01-Engine: Advanced Measuring Values): Particle Filter: Kilometers since last regeneration - u mnie podawany w metrach
  3. jak liczysz swoje spalanie? do momentu rezerwy która różnie się świeci? zatankuj pod korek, pojeździj dłużej, zatankuj ponownie tak samo i wtedy policz bo przy tak małych przebiegach to możesz mieć spore przekłamania fis owszem ma swoje przekłamania ale można je korygować, popatrz co się dzieje w vcds'ie jeśli masz możliwość wg moich 2letnich doświadczeń przy tym silniku: dłuższe trasy w okolicach 90km/h krajówkami: 5,5l/100 2x160 km autostrady + 50km krajówki: od 6l przy utrzymywaniu 120 do 8l przy utrzymywaniu 180 miasto: to już w zależności od korków, przy przyzwoitym układzie świateł i trasie 10km od 7l/100km w górę średnio liczyłbym 6,5-7l nie jeżdząc psj
  4. niektóre firmy taksówkarskie posiadają w ofercie możliwość podładowania aku odnośnie wskazanych błędów - mam identyczne w przypadku gdy jeden z obwodów jest niedomknięty
  5. Rok temu sam przechodziłem przez wymianę akumulatora. Oryginalnego MOLL'a o identycznym oznaczeniu jak Twoje nie mogłem dostać więc do 2008 rocznika wsadziłem Vartę Silver Dynamic 110Ah/920A Przez rok bezproblemowo, MMI na ekranie nie wskazywało ubytków.
  6. obie wnęki w sedanie są otwierane (przynajmniej 2008), z lewej jest navi i wzmacniacz a z prawej na dole np. sterownik parktronica itd pociągnij mocniej i powinno wyjść, wszystko na wciskach, otwierałem kilka razy i schodziło bezproblemowo, tylko troszkę siły
  7. Panowie co sądzicie o czyszczeniu urządzeniem Xenum I-FLUX? Czyszczenie w skrócie polega na podaniu specjalnego płynu z pomocą specjalnego urządzenia i zostawienie odpalonego samochodu na 2-3h. Oczywiście jeśli jest bardzo zapchany polecają najpierw przeczyścić ręcznie. Trochę poczytałem na ten temat i chyba się prewencyjnie zdecyduję (tymbardziej że samochód wydaje mi się nieco słabszy - wg moich specjalistów w vcds - egr jest ok), zobaczę jeszcze jakie koszty, bo reklama trochę dziwnie brzmi - działa na wszystko Jeszcze instrukcja która zawiera więcej szczegółów: facebook.com/Autoxen/posts/524570200945208 Co o tym sądzicie? Na yt można znaleźć więcej filmików Edit: koszt takiego zabiegu: ok 350PLN
  8. Nie jestem teraz pewien, chyba adresy ustawiało się w kontaktach telefonicznych (sprawdzę jak będę w samochodzie i jakby się różniło to dam znać). Panowie 3 pytania, bo najwyższa pora się podnieść z map 2013: 1. Czy na 'polskim' sofcie 5150 mapy 2016 działają czy muszę się podnieść? 2. Mapy 2016 po plikach widziałem były z lipca 2015, czy są tam inwestycje oddawane np w połowie 2016, np brakujący fragment autostrady rzeszów-jarosław? Na 2013 np. Dębica-Rzeszów była planowana, aczkolwiek po kilku przejazdach nią i tak się nie odblokowała. S19 omijająca Rzeszów pewnie za 2 lata w tym cyklu wydawniczym... 3. Czy ktoś może mi sprawdzić md5 obrazów iso? 0d829d03e2b56a213fc8285c1a679b2d - dvd1 c758f76d667c22655354548532cb3e3e - dvd2 [edit] Puściłem nową mapę (samo dvd2 na chwilę obecną, 1 wypalę jak im będzie potrzebna). Działa.
  9. możecie wrzucić fotki jak to wygląda po montażu? w szczególności jestem ciekaw zdjęcia ekranu i jakości obrazu z tej kamerki w dzien i w nocy/wieczorem przy świetle wstecznego za te pieniądze to chyba się skuszę, chyba że efekt to jakaś pikseloza
  10. małe podsumowanie na przyszły rok po zimie na Nokianach WR D4 dla kolejnych forumowiczów: przejechane 6,5k km więc w sumie mało, większość autostrady po średnio 160-180km/h znikł 1mm bieżnika spalanie wydaje mi się ok - przy jeździe po 160 lądowałem w okolicach 6.5 ON jeśli chodzi o jazdę po białych i nieodśnieżanych, ubitych przez innych drogach - nie było problemów podczas rozsądnej jazdy, jedynie raz podczas gwałtowniejszego przyśpieszania z 20 poczułem uślizg
  11. 6 kwietnia kraków wielicka-nowohucka okolice 21 1. pozdrawiamy Pana z bliźniaczej lava grey a4 b8 na blaszkach NKE 2. niebieska RS3 KR
  12. również po zakupie zdarzały mi się czasami problemy z płynnością pracy, szczególnie podczas ruszania problem u mnie znikł po wymianie oleju z kompletem filtrów włącznie z filtrem paliwa - może właśnie w tym ostatnim filtrze należy poszukać przyczyny?
  13. 8K0 919 475 B - 4 sensors, no graphical support odblokowanie wizualizacji na MMI 2G High zaskoczyło za 1 kodowaniem, myślałem że będą problemy z powodu "no graphical support" i przeglądnięciu tego wątku a tutaj taka niespodzianka na plus, pokazuje sam tył
  14. @SenseiAdik - jestem ciekaw efektów, wrzuć proszę później zdjęcia Można by to obrobić jakąś listewką kątową lub obkleić czymś skóropodobnym + rękaw. Podobny wątek dla B7: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/100419-all-b7-tylna-kanapa-z-otworem-na-narty-przerobka/
  15. Odkopię również nieco temat Standardowo tankuję na shellu zwykłe ON, od czasu do czasu jak mnie podkusi zaleję VPower Nitro+ (zazwyczaj leję od 100-150 pozostałego zasięgu do fulla), różnicy w spalaniu nie odczułem (realnym, na komputerze jakby nieco niższe), kultura pracy silnika jakby lepsza. Przybieram się jeszcze do weryfikacji na statoilu, bp i orlenie, aczkolwiek z tego co wyczytałem w którymś wątku kilka miesięcy temu chyba faktycznie nie odczuję różnicy, dam znać co mi z tego wyjdzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...