Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie powyżej 3 tyś obrotów świeci check


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i prosze o podpowiedzi co może być przyczyną błędów w silniku 1.8t 163konie BFB przebieg 160tys .

Odpala dobrze na zimnym i ciepłym silniku jedzie normalnie ale powyżej 3 tyś obrotów zaczyna  szarpać przy każdej zmianie biegów skazówka podskakuje od obrotomierza, w miare przyspiesza, oczywiście check świeci cały czas.

Wymieniłem przepustnice na nową 750zł oraz czujnik położenia wału 200zł bo takie błędy pokazał VAG u mechanika,wymieniłem również odmę, Prędzej zaświecała się kontorla EPC przy przyspieszaniu, po wymianie tych części EPC zgasło ale auto jeszcze szarpie powyżej 3 tyś obrotów.

Raz nawet zdażyło się że pedał hamulcowy stał sie twardy i żeby wychamować trzeba było się dołożyć, mechanik stwierdził że coś jest z podciśnieniem ale po zbadaniu Vagiem i skasowaniu błędów  wszystko się unormowało ale szarpanie pozostalo.

Czy może być winny przepływomierz

 

Z góry dzięki

Opublikowano

Najpierw wypisz jakie błędy dokładnie miałeś lub masz aktualnie.

W takich przypadkach robi się logi a nie gdyba na podstawie błędów które nie do końca mówią co jest przyczyną. 

Zostaw tego mechanika bo Ci jeszcze coś wciśnie do wymiany i będziesz leciał z kasą.

Zakup kabel KKL do audi i ściągnij program VAG-COM na stronie tutaj zamieszczony.  Odczytaj błędy, wrzuć tutaj, a potem przydałoby się zrobić logi dynamiczne co do szarpania.

Opublikowano (edytowane)

Mi to wygląda na czujnik położenia wału. Piszesz że wymieniłeś, rozumiem że na oryginał?

Miałem to samo, wymieniłem czujnik i problem zniknął tylko, że u mnie praktycznie nie dało się jechać. Od 4 tyś obrotów mega szarpało.

Edytowane przez aiwer
Opublikowano

wymieniłem czujnik na nowy tylko hyba nie org ten  kosztował ok 200zł . Musze sprawdzic i porównac bo mam jeszcze stary. Mechanik nadmienił że mam podmienic przepłwke. Przyjdzie jeszcze mi kupic i czujnik i przepłwke

Opublikowano

zmieniłem czujnik położenia wału na stary z Boscha oryginalny co był hyba od nowości i co ciekawe przejechałem 100km i auto nieszarpie i idzie tak jak kiedyś zero szarpania jak narazie.

A ten nowy to czysta podruba auto szarpie i 200zł poszło  . Zobacze co będzie dalej

Opublikowano

Czujniki tylko oryginalne, zamienniki się nie sprawdzają.

Opublikowano

Sprawdź cewki 

Opublikowano

byłeś u mechanika i kompa nie mógł podpiąć? U mnie przy starych cewkach jak już zaczęło tak mocno przerywać to pojawił się check od wypadania zapłonów

Opublikowano

narazie auto chodzi na tym starym czujniku tak jak powinno,  wydaje mi się że chyba troche wiecej pali tak jak widzie co komputer pokazuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...