rafael22 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Witam i prosze o podpowiedzi co może być przyczyną błędów w silniku 1.8t 163konie BFB przebieg 160tys . Odpala dobrze na zimnym i ciepłym silniku jedzie normalnie ale powyżej 3 tyś obrotów zaczyna szarpać przy każdej zmianie biegów skazówka podskakuje od obrotomierza, w miare przyspiesza, oczywiście check świeci cały czas. Wymieniłem przepustnice na nową 750zł oraz czujnik położenia wału 200zł bo takie błędy pokazał VAG u mechanika,wymieniłem również odmę, Prędzej zaświecała się kontorla EPC przy przyspieszaniu, po wymianie tych części EPC zgasło ale auto jeszcze szarpie powyżej 3 tyś obrotów. Raz nawet zdażyło się że pedał hamulcowy stał sie twardy i żeby wychamować trzeba było się dołożyć, mechanik stwierdził że coś jest z podciśnieniem ale po zbadaniu Vagiem i skasowaniu błędów wszystko się unormowało ale szarpanie pozostalo. Czy może być winny przepływomierz Z góry dzięki
kaman5151 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Najpierw wypisz jakie błędy dokładnie miałeś lub masz aktualnie. W takich przypadkach robi się logi a nie gdyba na podstawie błędów które nie do końca mówią co jest przyczyną. Zostaw tego mechanika bo Ci jeszcze coś wciśnie do wymiany i będziesz leciał z kasą. Zakup kabel KKL do audi i ściągnij program VAG-COM na stronie tutaj zamieszczony. Odczytaj błędy, wrzuć tutaj, a potem przydałoby się zrobić logi dynamiczne co do szarpania.
aiwer Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Mi to wygląda na czujnik położenia wału. Piszesz że wymieniłeś, rozumiem że na oryginał? Miałem to samo, wymieniłem czujnik i problem zniknął tylko, że u mnie praktycznie nie dało się jechać. Od 4 tyś obrotów mega szarpało. Edytowane 18 Stycznia 2017 przez aiwer
rafael22 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 wymieniłem czujnik na nowy tylko hyba nie org ten kosztował ok 200zł . Musze sprawdzic i porównac bo mam jeszcze stary. Mechanik nadmienił że mam podmienic przepłwke. Przyjdzie jeszcze mi kupic i czujnik i przepłwke
rafael22 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2017 zmieniłem czujnik położenia wału na stary z Boscha oryginalny co był hyba od nowości i co ciekawe przejechałem 100km i auto nieszarpie i idzie tak jak kiedyś zero szarpania jak narazie. A ten nowy to czysta podruba auto szarpie i 200zł poszło . Zobacze co będzie dalej
aiwer Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Czujniki tylko oryginalne, zamienniki się nie sprawdzają.
3r4 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 byłeś u mechanika i kompa nie mógł podpiąć? U mnie przy starych cewkach jak już zaczęło tak mocno przerywać to pojawił się check od wypadania zapłonów
rafael22 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 narazie auto chodzi na tym starym czujniku tak jak powinno, wydaje mi się że chyba troche wiecej pali tak jak widzie co komputer pokazuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się