Kamil Kisiel Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Witam, mam od niedawna problem z moją Audi. Zacznę od początku więc jadąc do pracy auto zaczęło co jakiś czas poszarpywać gdy wcisnąłem sprzęgło auto zgasło, po zatrzymaniu się nie dało się odpalić auta po ok. 20 min, postoju udało się odpalić, po tej sytuacji zapaliły się kontrolki EPC, check. Wracając do domu za każdym razem po wciśnięciu sprzęgła auto gasło. Po podłączeniu pod kompa okazało się że przyczyną był czujnik położenia wału korbowego więc go wymieniłem na oryginał i ten problem znikł jednak nie do końca ponieważ teraz auto podczas jazdy stałą prędkością poszarpuje delikatnie do tego na wolnych obrotach gdy silnik jest rozgrzany auto przygasa ale nie gaśnie. Dodam jeszcze że przed tym problemem z czujnikiem położenia wału korbowego wszsytko było ok. Czy może ktoś miał takie objawy, wie od czego zacząć, co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc .
azrael Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Sprawdziłeś czy kabel do czujnika położenia wału jest ok?
Kamil Kisiel Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 4 minuty temu, azrael napisał: Sprawdziłeś czy kabel do czujnika położenia wału jest ok? Nie sprawdzałem bo czujnik jest nowy więc nie przyszło mi to nawet do głowy. A co bym miał w tym kablu sprawdzić?
Makale Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Czy kabel jest cały, izolacja nie uszkodzona. Błędy na kompie ?
Kamil Kisiel Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 Kabel cały i mam błąd 16804 Dodam jeszcze że dziś była taka sytuacja że trochę go pobutowałem i przejeżdżając przez próg zwalniający wrzuciłem dwójkę zaczął mrugać check i silnik zaczął szarpać jakby nie pracował na wszystkich garach dodałem gazu wszystko wróciło do normy, po powrocie do domu podłączyłem pod kompa wyskoczyły 3 błędy 16804 , 16684 , 16686, po skasowaniu i krótkiej przejażdżce wyskoczył tylko 16804
Makale Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Podaj cały błąd. Masz taki: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 007 - Short to Ground ??
Kamil Kisiel Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded Dokładnie to tak wygląda ten błąd
Dajmon Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Standardowy błąd występujący podczas spalania oleju. Katalizator nie dopala (bo juz nie daje rady), wiec sonda za katem odczytuje ze przekroczony górny próg jego wydajności. Również tak mialem. Błąd ten powodował, że pojawiał się check na Fisie. Wkrecilem tulejkę pomiędzy sondą i katalizatorem i błąd ten już się nie pokazywał.
Kamil Kisiel Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 Dobra więc spróbuję z tą tulejką, a czy ten błąd ma coś wspólnego z przygasaniem silnika? Czy temu wszystkiemu co się dzieje winien jest katalizator?
Dajmon Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Ten blad nie ma związku z Twoim problemem, chyba że błąd katalizatora pojawił się Tobie poraz pierwszy. Na chwilę obecną możesz odpuścić sobie wstawianie tej tulejki. Masz powaniejszy problem. Błędy: 16684 i 16686, to wypadający zaplon na dwóch cylindrach (nie wiem ktore to) czyli masz do sprawdzenia przykładowo świece w pierwszej kolejności ewentualnie cewki. Świece do wykrecenia i do sprawdzenia lub do wymiany w przypadku długiego okresu ich stosowania. Po diagnozie świec (postawieniu na nowe, zamianie miejscami starych wyczyszczonych) skasowania błędów, ponowne testowanie pojazdu. W przypadku pojawienia się ponownie tych błędów diagnostyka cewek zapłonowych.
krzysiekml Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 28 minut temu, Dajmon napisał: Ten blad nie ma związku z Twoim problemem, chyba że błąd katalizatora pojawił się Tobie poraz pierwszy. Na chwilę obecną możesz odpuścić sobie wstawianie tej tulejki. Masz powaniejszy problem. Błędy: 16684 i 16686, to wypadający zaplon na dwóch cylindrach (nie wiem ktore to) czyli masz do sprawdzenia przykładowo świece w pierwszej kolejności ewentualnie cewki. Świece do wykrecenia i do sprawdzenia lub do wymiany w przypadku długiego okresu ich stosowania. Po diagnozie świec (postawieniu na nowe, zamianie miejscami starych wyczyszczonych) skasowania błędów, ponowne testowanie pojazdu. W przypadku pojawienia się ponownie tych błędów diagnostyka cewek zapłonowych. 16684 to jest wypadanie cylindra drugiego, towarzyszy mu też 16684 losowe wypadanie zapłonów wtrysk,cewka,świeca 2-giego cylindra do sprawdzenia/wymiany oraz kable przy wtyczce
Kamil Kisiel Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2017 Oki, dzięki za podpowiedzi będę sprawdzał, testował i się odezwę co z tego wyszło
Kamil Kisiel Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2017 Wymieniłem wszystkie świece, świeca na 2 cylindrze była cala oblepiona czarnym smarem, autem nie szarpie już. Pozostaje tylko bląd 16804
Dajmon Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zatem problem leżał u Ciebie, jak czytam, ze świecami. Jedna z nich zaorana spalonym olejem. Nagar. Zmieniłeś świece na nowe rozumiem, zatem wypadanie powinno ustąpić. Teraz będziesz mógł robić tulejkę, aby oszukać sondę przed zbyt dużą ilością spalanego oleju.
Kamil Kisiel Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2017 A jaką tulejkę najlepiej założyć? Prostą czy kątową?
Dajmon Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Jaką masz pod ręką. Ja mam prostą, bo akurat taka była pod wspomnianą ręką. Ja mam B6, Ty widzę B7. Nie wiem jak z miejscem u Ciebie. Może będziesz zmuszony do zamontowania takiej, którą zdołasz wkręcić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się