Gelooo Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Prośba o analize logów 1.8T AEB Quattro Avant 96r. Jeżeli można zerknijcie na logi były błędy przepustnicy i sondy zarówno na lpg jak i na pb oraz falowanie obrotów tylko na lpg oraz szarpniecie przy okolo 2000. Sonda nowa przepustnica inna używka z tego samego roku na lince wyczyszczona zaadaptowana wymienione wtryski od lpg filtry przewody, wyregulowane itp bledow juz nie ma falowanie ustalo ale czasem czuc jeszcze szarpniecie ponoc sporadycznie wypada zaplon ale na wolnych obr trzyma 12(na vagu) a ponoc prawidlowo miedzy 11 a 13 wiec ok. Swiece odpowiednie ngk do 1.8 t Zostało ciezkie odpalanie jak postoi dluzej ale obwiniam regulator cisnienia paliwa. Wszelkie uwagi mile widzianehttp://www.vaglog.com/log-002_001_006_zlAeFS7.html Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Gelooo
zwonko Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Szarpniecie na lpg czy na pb? A tb angle nie powinno pokazywać 100?
Gelooo Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) szarpniecie na lpg ''A tb angle nie powinno pokazywać 100? '' ??? Regulator ciśnienia paliwa nowy bosch nie poprawił problemu ciężkiego odpalania. Jak zdiagnozować G62 na wskaźniku 90 stopni gdzieś wyczytałem o klimatroniku i kanałach 49 i 51 wartości tam czy na zimnym czy na ciepłym(90stopni) to na 49 kanale wartość 0 natomiast kanał 51 wartość 50. Może podpowiecie jakie kanały klimatronika pozwalają zdiagnozować G62 i jak za pomocą VAGa sprawdzić wartość z czujnika do ECU bo na wskaźniku zegarów wszystko ok ale zauważyłem ze teraz często trzyma 1100obr 1000 pomimo 90stopni. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Gelooo
zwonko Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Myślę że się nada do twojego silnika : http://chomikuj.pl/xoslox/A6+C5/Instrukcja+diagnozy+czujnika+cieczy+ch*c5*82odz*c4*85cej+G2-G62,3102862017.pdf T b angle to otwarcie przepustnicy. I wydaje mi się ze jest nie taki jak trzeba. Dobrze by było znaleźć logi podobnego silnika. Wiem ze niby zmieniana ale może dalej kiepska być. Jak szarpniecie jest tylko na lpg to pewnie wina lpg. Ewentualnie układ zaplonowy nie domaga. Co tam masz zainstalowane (wtryski, reduktor, komp) ? ile przejechane? Jeśli instalacja ma dużo przejechane to może reduktor puszczać albo wtryski lpg lac (gaz dostaje się do silnika i go zalewa) . I problemy z rannym odpalaniem gotowe. Sprawdzisz to wyjezdzajac lpg i zakrecajac go na butli. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez zwonko
Gelooo Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Lpg wszystko oprocz reduktora i sterownika nowe sprawdzone zalozone tydz temu wiec lpg sprawdzone i ustawione gazownik wspomnial o wypadaniu zaplonu sporadycznie pod obciazeniem w granicach 2000obr oraz o wadliwym regulatorze cisnienia paliwa ktory wymienilem jak wiele innych czesci Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Gelooo
zwonko Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Tu masz logi aeb. Widać że jest większe otwarcie przepustnicy. Wiec z Twoja jest coś nie tak. Nie mniej jednak raczej nie ona jest przyczyną wypadania. Gazownicy jak i mechanicy sa różni. Jeździł z Tobą i ustawial lpg w trasie? Zakrecajac lpg upewnisz się małym kosztem czy nie jest powodem problemów z paleniem. Jakie masz wartosci w grupie 032?
Gelooo Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 Wracajac do g62 nie mam wogole temp w grupach podanych wyzej tylko 001 003 bylo 20stopni przy minus 4 na zewnatrz a na kanale 51 w klimatroniku wartosc rosla na przekreconym zaplonie od 39 do 50 i tak stoi
zwonko Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Spróbuj zapoznać się zhttp://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1902565.html (i rar do pobrania) I to było po nocce? Bo jak nie no to mogło być 40 bo jeszcze nie wystygł... Myślę, że G62 nie kosztuje nie wiadomo ile, więc warto spróbować wymiany. Gdzieś też widziałem takie triki, że w celu spr czy czujnik jest przyczyną problemów z paleniem, ludzie wsadzają opornik o odpowiedniej wartości zamianst czujnika Edytowane 19 Stycznia 2017 przez zwonko
Gelooo Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zauwazylem ze aeb ubogi w diagnostyke w porownaniu do innych 1.8t
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się