Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik szarpie + kontrolka ESP (szukam dobrego mechanika Jaworzno)


grens

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczął swego czasu lekko poszarpywać przy określonej temperaturze (przed 90) było to chwilowe i wyglądało jakby się lekko przydusił lub stracił przyczepność. Było to sporadycznie, ale ostatnio stało się regułą i przy niższej temperaturze. Teraz szarpie prawie cały czas i załącza się kontrolka ESP.   Jak jest zimny to jest ok (jakieś 2-3 km). No i bez obciążenie jak przegazuję to silnik pracuje równo. Już nie. Na postoju też po chwili włąca się ESP i zaczyna pracować jak traktor

Pytanie do koleżanek i kolegów z Jaworzna i okolic: Możecie polecić dobrego fachowca w rozsądnej cenie?

Edytowane przez grens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ppodepnij auto pod Vag-a jak pokaże błąd w rodzaju "przerwa-zwarcie w obwodzie cewki pompowtryskiwacza x " to trzeba dogiąć na nim wsuwki konektorów elektrycznych  :decayed::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo nie mogę podpiąć bo jestem poza domem. Gdzie znajdę te konektory? Sorki ale w dieslach to ja kompletny laik jestem. czy chodzi o tę wtyczkę nr 3?

1,9TDI.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zdejmiesz pokrywę głowicy to ukaże Ci się podobny obrazek :

5697225200_1371147792.jpg (klik na miniaturce )

Chodzi o wsuwki na końcach tych kolorowych kabelków , są one podłączone do pompowtrysków i pod wpływem wibracji silnika się wycierają , aż w pewnym momencie gubią kontakt dając takie właśnie objawy jak u Ciebie :decayed:

Jak będziesz miał błąd o którym pisałem to będziesz wiedział którą wtyczkę wypiąć z pompki , następnie należy ostrożnie rozpiąć kostkę tak by uwolnić wsuwki przewodów i kombinerkami równie ostrożnie je podoginać tak by ich nie spłaszczyć :P

Zazwyczaj problem jest na pierwszym cylindrze, tam koniec listwy zasilajacej pompki w elektryczność jest najbardziej narażony na wibrację :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto "naprawione" :) 

Pomogło poprawienie styków na pierwszym wtryskiwaczu.  Wielkie podziękowania za radę i dokładne wyjaśnienie o które wtyczki chodzi. :notworthy:

Dodam tylko, ze wtyczki nie maja żadnych zabezpieczeń, trzeba je po prostu wyciągnąć (ja miałem pewne wątpliwości żeby czegoś nie urwać ;) ) W załączeniu odczyt VAG.

2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi::hi:

Jak dałeś radę sam, to parę złociszy w kieszeni zostało :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...